Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 31
Indicacions sobre els nous currículums dels ensenyaments per a centres concertats (13.06.2022)
(Departament d'Educació, 2022-06-13)
Orientacions per a l'ensenyament-aprenentatge de la lectura i l'escriptura (1999)
(Departament d'Ensenyament, 1999-04)
Orientacions basades en les tendències actuals de la psicolingüística i de les teories sobre l'aprenentatge. S'hi poden trobar models didàctics per orientar el tractament de la llengua oral amb l'objectiu ...
Currículum i orientacions: bloc transversal de coneixement de la llengua i la cultura àrabs (2021)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2021-02)
Currículum basat en el Marc europeu comú de referència per a les llengües i en l'ensenyament competencial i s'alinea amb el currículum de llengües estrangeres publicat en el Decret 187/2015, de 25 ...
Currículum: educació primària (2009)
(Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació, Difusió i Publicacions, 2009-06)
Currículum: educació secundària obligatòria (2019)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2019-12)
Aquesta publicació recull el Decret 187/2015, de 25 d'agost, d'ordenació dels ensenyaments de l'educació secundària obligatòria que té en compte la normativa vigent, la legislació de Catalunya i les ...
Cultura científica: matèria optativa de quart d’ESO (2022)
(Departament d'Educació, 2022)
Currículum: batxillerat (2011)
(Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2011)
El llibre descriu el batxillerat com l'etapa educativa no obligatòria de l'educació secundària, posterior a l'ESO, que té com a finalitat dotar els alumnes dels coneixements, les capacitats i les actituds ...
Carta de compromís educatiu
(Departament d'Educació, 2015-2021)
El servei comunitari per a l'alumnat de secundària obligatòria: una acció educativa en el marc curricular (2015)
(Departament d'Ensenyament, 2015-10)
Instruccions de funcionament del Programa de llengua àrab i cultura marroquina (LACM) per al curs 2022-2023 (2022)
(Departament d'Educació. Direcció General d'Educació Inclusiva i Llengües, 2022)