Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.date.accessioned2021-07-18T09:59:50Z
dc.date.available2021-07-18T09:59:50Z
dc.date.issued2021-07
dc.identifier.citationHa canviat la importància del capital cultural de l’alumnat nouvingut després del confinament? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/1613
dc.format.extent2ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTast de dades. CSASE;28
dc.titleHa canviat la importància del capital cultural de l’alumnat nouvingut després del confinament? (2021)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacAvaluació educativa - Catalunyaca
dc.subject.lemacEducació secundària obligatòria - Avaluació - Quart cursca
dc.subject.lemacInfants immigrants - Ensenyamentca
dc.subject.lemacIndicadors educatius - Catalunyaca
dc.subject.lemacIntegració escolarca


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

  • CSA sèrie - Tast de dades [51]
    Notes breus amb dades d'avaluació rellevants que afecten aspectes concrets del sistema educatiu català

Mostrar el registro sencillo del ítem


Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir