Show simple item record

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.date.accessioned2021-07-18T09:59:50Z
dc.date.available2021-07-18T09:59:50Z
dc.date.issued2021-07
dc.identifier.citationHa canviat la importància del capital cultural de l’alumnat nouvingut després del confinament? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/1613
dc.format.extent2ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTast de dades. CSASE;28
dc.titleHa canviat la importància del capital cultural de l’alumnat nouvingut després del confinament? (2021)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacAvaluació educativa - Catalunyaca
dc.subject.lemacEducació secundària obligatòria - Avaluació - Quart cursca
dc.subject.lemacInfants immigrants - Ensenyamentca
dc.subject.lemacIndicadors educatius - Catalunyaca
dc.subject.lemacIntegració escolarca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • CSA sèrie - Tast de dades [51]
    Notes breus amb dades d'avaluació rellevants que afecten aspectes concrets del sistema educatiu català

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint