Ha canviat la importància del capital cultural de l’alumnat nouvingut després del confinament? (2021)
Tipus de document
Article
Versió del document
Versió publicada
Citació
Ha canviat la importància del capital cultural de l’alumnat nouvingut després del confinament? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2021-07Extensió
2
Col·lecció
Tast de dades. CSASE; 28
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa
Educació secundària obligatòria - Avaluació
Infants immigrants - Ensenyament
Indicadors educatius
Integració escolar
Paraules clau
Quart d'ESO
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Anàlisi dels contextos de l'alumnat de 4t d'ESO, el professorat i les direccions (2018-2019) (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-01)Aquest volum presenta els resultats i l'anàlisi de quatre recerques que ens proporcionen un coneixement aprofundit de tots els vessants del sistema educatiu català: de l'alumnat que està acabant l'educació ... -
Mercè Rodoreda: una proposta didàctica per a l'alumnat nouvingut de secundària [material didàctic] (2009)
Dòria Bozzo, Elisabeth; Sánchez Merino, María José; Departament d'Educació. Servei d'Immersió i Ús de la Llengua (2009-03) -
La literatura catalana: una eina per a la integració de l'alumnat nouvingut i pel treball de la interculturalitat (2009)
Cornelles Pujol, Montserrat (2009)La finalitat d’aquest projecte és poder oferir als professors de llengua i literatura catalanes materials apropiats per als alumnes nouvinguts de 3r i 4t d’ESO quan es treballa la part del currículum ...