Mostrar el registro sencillo del ítem
Com classificar els centres educatius segons la complexitat? (2021)
dc.contributor.author | Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu | |
dc.date.accessioned | 2021-04-21T08:40:21Z | |
dc.date.available | 2021-04-21T08:40:21Z | |
dc.date.issued | 2021-04 | |
dc.identifier.citation | Com classificar els centres educatius segons la complexitat?. Coordinadors Joan Mateo i Andrés, Carmina Pinya i Salomó, Ernest Querol Puig. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/1353 | |
dc.description.abstract | La tasca d’establir uns criteris objectius i quantificables per classificar els centres educatius no és fàcil, ja que aquests poden derivar-se tant de les característiques administratives com de les socioeconòmiques i culturals de l’alumnat. En aquest estudi, s’hi exposen i analitzen diverses propostes avalades per dades recollides pel Consell Superior d’Avaluació. La classificació dels centres segons la complexitat és imprescindible per a l’establiment dels paràmetres que permetran una distribució de recursos personals i programes d’una manera ajustada a la realitat de cada centre. Per tant, una altra aplicació d’aquesta classificació és l’afavoriment de l’objectivitat i la transparència de les diverses actuacions en l’àmbit educatiu. | ca |
dc.format.extent | 69 | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Educació | ca |
dc.relation.ispartofseries | Informes d'avaluació. CSASE;26 | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Com classificar els centres educatius segons la complexitat? (2021) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Avaluació educativa | ca |