Com classificar els centres educatius segons la complexitat? (2021)
Tipus de document
Monografia
Resum
La tasca d’establir uns criteris objectius i quantificables per classificar els centres educatius no és fàcil, ja que aquests poden derivar-se tant de les característiques administratives com de les socioeconòmiques i culturals de l’alumnat. En aquest estudi, s’hi exposen i analitzen diverses propostes avalades per dades recollides pel Consell Superior d’Avaluació.
La classificació dels centres segons la complexitat és imprescindible per a l’establiment dels paràmetres que permetran una distribució de recursos personals i programes d’una manera ajustada a la realitat de cada centre. Per tant, una altra aplicació d’aquesta classificació és l’afavoriment de l’objectivitat i la transparència de les diverses actuacions en l’àmbit educatiu.
Citació
Com classificar els centres educatius segons la complexitat?. Coordinadors Joan Mateo i Andrés, Carmina Pinya i Salomó, Ernest Querol Puig. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2021-04Extensió
69
Col·lecció
Informes d'avaluació. CSASE; 26
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Resolució per la qual es fa pública la llista definitiva de centres amb dret a certificació d’innovació pedagògica reconeguts segons procediment establerts a la resolució EDU/3348/2022, de 26 d’octubre, per la qual s'obre convocatòria pública per al reconeixement de projectes d'innovació pedagògica de centres educatius (27.03.2023)
Departament d'Educació (2023-03-27) -
Resolució de 7 de maig de 2014, per la qual es donen instruccions per a l'organització del Programa intensiu de millora (PIM) adreçat a l'alumnat de primer i segon curs d'educació secundària obligatòria en els centres educatius públics (09.05.2014)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2014-05-09) -
Instrucció 3/2024, sobre la classificació dels centres educatius segons la complexitat (09.05.2024)
Departament d'Educació. Secretaria General (2024-05-09)