Orientacions per a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat a primària (2021)
Autor
Departament d'Educació. Direcció general d’Innovació, Recerca i Cultura Digital
Fecha
2021Resumen
Aquest document s'ha elaborat en el marc del Pla d'educació digital de Catalunya (PEDC).
En l'eix 1 s'inscriu l'assoliment de la competència digital de l'alumnat, en concret en l'objectiu específic 1: Proporcionar orientacions metodològiques i d'avaluació que permetin establir un seguiment sobre l'assoliment de la competència digital al llarg dels nivells de totes les etapes educatives. Aquest objectiu recull dues línies d'acció amb les corresponents actuacions: establir una gradació orientativa de l'assoliment de la competència digital a cada nivell de totes les etapes educatives, i establir orientacions per a la creació d'instruments d'avaluació de l'assoliment de la competència digital per a cada nivell de totes les etapes educatives. L'objectiu del present document és donar resposta a aquesta línia d'actuació del PEDC.
Amb aquest document s'ofereix una aproximació a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat al llarg de tota l'educació primària i del nivell òptim que hauria d'assolir en finalitzar l'etapa educativa, per poder participar de forma ac-tiva en el seu procés d'aprenentatge.
Tipo de documento
Libro
Versión del documento
Versión publicada
Lengua
Catalán
Palabras clave
Ensenyament virtual
Internet en l'ensenyament - Catalunya
Tecnologia de la informació - Ensenyament
Páginas
59
Colección
Pla d’educació digital de Catalunya 2020-2023;
Citación
Orientacions per a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat a primària. Elaboració: Direcció general d’Innovació, Recerca i Cultura Digital. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.