Anàlisi de les escales de valoració de la participació de l’alumne aplicades al context educatiu
Tipus de document
Informe
Nota
Producte de coneixement de la comunitat virtual d’aprenentatge per a fisioterapeutes sobre les escales de valoració del grau de participació de l’alumne.
Citació
Anàlisi de les escales de valoració de la participació de l’alumne aplicades al context educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2018.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2018-12Extensió
38
Col·lecció
Comunitats virtuals d'aprenentatge;
Matèries (LEMAC)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Anàlisi del context de l’alumnat de quart d’ES0: curs 2018-2019
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020) -
Anàlisi del context de l’alumnat de sisè de primària a Catalunya: curs 2021-2022
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-07)Aquesta publicació es basa en un qüestionari elaborat pel Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu aplicat a una mostra d'alumnat de sisè de primària, l'objectiu del qual és ampliar i aprofundir ... -
Anàlisi del context de les direccions d’educació secundària: curs 2018-2019
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020)