Anàlisi de les escales de valoració de la participació de l’alumne aplicades al context educatiu
Tipo de documento
Informe
Nota
Producte de coneixement de la comunitat virtual d’aprenentatge per a fisioterapeutes sobre les escales de valoració del grau de participació de l’alumne.
Citación
Anàlisi de les escales de valoració de la participació de l’alumne aplicades al context educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2018.
Autor/a
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2018-12Extensión
38
Colección
Comunitats virtuals d'aprenentatge;
Materias (LEMAC)
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Anàlisi del context de l’alumnat de quart d’ES0: curs 2018-2019
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020) -
Anàlisi del context de l’alumnat de sisè de primària a Catalunya: curs 2021-2022
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-07)Aquesta publicació es basa en un qüestionari elaborat pel Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu aplicat a una mostra d'alumnat de sisè de primària, l'objectiu del qual és ampliar i aprofundir ... -
Anàlisi del context de les direccions d’educació secundària: curs 2018-2019
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020)