Mostrant els elements 121-140 de 143
-
Competències bàsiques de l’àmbit d’aprendre a aprendre: identificació i desplegament a l'educació primària
(2018-03)La publicació recull les competències bàsiques de l'àmbit d'aprendre a aprendre per a l'educació primària, que no estan vinculades a cap àmbit en concret, per la qual cosa tenen un caràcter transversal ... -
Competències bàsiques de l’àmbit de l’educació física: identificació i desplegament a l'educació primària
(2016-12)L'objectiu d'aquesta publicació és ajudar els centres a desenvolupar el currículum de l'àmbit de l'educació física. El document conté les competències, graduades en tres nivells, que cal haver adquirit ... -
Competències bàsiques de l’àmbit artístic: identificació i desplegament a l’educació primària: educació artística: visual i plàstica, música i dansa
(2016-06)L'objectiu d'aquesta publicació és identificar i desplegar les competències bàsiques pròpies de l'àmbit artístic de l'educació primària, amb la qual es pretén ajudar els centres a desenvolupar el ... -
Competències bàsiques de l'àmbit d'educació en valors: educació en valors socials i cívics: identificació i desplegament a l'educació primària
(2015-10)La finalitat de la publicació és ajudar els centres a desenvolupar el currículum de l'àrea d’educació en valors socials i cívics. La publicació conté les dimensions, les competències i els continguts ... -
Competències bàsiques de l'àmbit lingüístic: llengües estrangeres: identificació i desplegament a l'educació primària
(2015-09)La finalitat de la publicació és ajudar els centres a desenvolupar el currículum de l’àrea de llengües estrangeres (anglès i francès). El document conté les dimensions, les competències graduades en ... -
Competències bàsiques de l'àmbit de coneixement del medi: medi natural, medi social i cultural: identificació i desplegament a l'educació primària
(2015-05)Aquesta publicació identifica i desplega les competències bàsiques pròpies de l'àmbit de coneixement del medi de l'educació primària, amb la qual es pretén ajudar els centres a desenvolupar el currículum ... -
Orientacions per a l’elaboració del pla de suport individualitzat: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents
(2020-07)Aquesta publicació s'adreça a tots els docents i professionals que intervenen en els centres amb l'objectiu de proporcionar elements per elaborar el pla de suport individualitzat i facilitar el coneixement ... -
Formar per transformar: la Xarxa de Competències Bàsiques, un model de professionalització docent
(2019-10)Aquesta publicació proporciona la base conceptual del model de professionalització docent de la Xarxa Cb. Fa palès el concepte de la innovació com a transformació, la visió del lideratge compartit i ... -
Programar per competències a l'educació primària: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents
(2017-09)Aquesta publicació és una eina que facilita als equips docents de les escoles la realització de processos de reflexió pedagògica i la formalització de les programacions. La programació d'una escola ... -
Competències bàsiques de l'àmbit digital: identificació i desplegament a l'educació primària
(2013-11)Aquest document completa el currículum en l'àmbit dels aprenentatges vinculats a les tecnologies digitals. Les competències digitals són d'àmbit transversal i estan vinculades a totes les àrees ... -
Competències bàsiques de l'àmbit lingüístic: llengua catalana i llengua castellana: identificació i desplegament a l'educació primària (2a edició, 2015)
(2015-03)La finalitat d'aquesta publicació d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit lingüístic de l'educació primària és ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les àrees de llengua ... -
Competències bàsiques de l'àmbit matemàtic: identificació i desplegament a l'educació primària
(2013-01)Aquest document pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de l'àrea de matemàtiques. Conté les dimensions, les competències graduades en tres nivells d'adquisició al final de ... -
Currículum i orientacions: educació infantil: segon cicle
(2016-06)Aquest document dóna orientacions als professionals del segon cicle d'educació infantil per oferir als infants les possibilitats que garanteixin el desenvolupament integral. Presenta propostes ... -
Currículum i orientacions: educació infantil: primer cicle
(2012-07)La finalitat de l'educació infantil és contribuir al desenvolupament emocional i afectiu, físic i motor, social i cognitiu dels infants en col·laboració amb les seves famílies, proporcionant-los un clima ... -
Orientacions per a l'avaluació: educació infantil: segon cicle
(2020-01)La publicació descriu les característiques de l'avaluació en el segon cicle d'educació infantil i dona orientacions per dur-la a terme de forma integrada en la pràctica educativa. Inclou un recull ... -
Orientacions per a l'avaluació: educació infantil: primer cicle
(2015-06)La publicació descriu les característiques de l'avaluació en el primer cicle d'educació infantil i dóna orientacions per dur-la a terme de forma integrada en la pràctica educativa. Els dos objectius ... -
Currículum: educació primària
(2009-06)




















