Now showing items 121-140 of 151
-
Orientacions per a l'ensenyament-aprenentatge de la lectura i l'escriptura (1999)
(1999-04)Orientacions basades en les tendències actuals de la psicolingüística i de les teories sobre l'aprenentatge. S'hi poden trobar models didàctics per orientar el tractament de la llengua oral amb l'objectiu ... -
Orientacions per a la millora de la comprensió lectora i l'expressió escrita: competència comunicativa lingüística: educació secundària obligatòria (2010)
(2010-11)Orientacions per a la millora de la competència escrita per a l'etapa de l'educació secundària obligatòria, tant des de la vessant receptiva (lectura) com des de la vessant productiva (escriptura), i ... -
Orientacions per a l’elaboració del pla de suport individualitzat: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2020)
(2020-07)Aquesta publicació s'adreça a tots els docents i professionals que intervenen en els centres amb l'objectiu de proporcionar elements per elaborar el pla de suport individualitzat i facilitar el coneixement ... -
Orientacions pràctiques per a la millora de l'ortografia: llengua catalana i llengua castellana, educació secundària obligatòria (2014)
(2014-07)Aquesta publicació s'emmarca en les dimensions comunicativa i literària de les competències pròpies de la matèria de llengua i literatura (catalana i castellana) per a l'educació secundària obligatòria. Les ... -
Orientacions sobre les situacions d’aprenentatge
(2023-01) -
La pell que habitem
(2023) -
Programar per competències a l'educació primària: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2017)
(2017-09)Aquesta publicació és una eina que facilita als equips docents de les escoles la realització de processos de reflexió pedagògica i la formalització de les programacions. La programació d'una escola ... -
Programar per competències a l’educació secundària obligatòria: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2a edició, 2020)
(2020-02)Orientacions per abordar les programacions com a oportunitat de reflexió pedagògica entre tots els membres dels òrgans de coordinació didàctica i dels equips docents, dins l'autonomia de centre. Programar ...