Now showing items 1-20 of 34
-
Les altes capacitats: detecció i actuació en l'àmbit educatiu: guia per a mestres i professors (educació primària, educació secundària obligatòria) (2013)
(2013)Aquesta col·lecció de guies té per objectiu ajudar en la detecció d'alumnes amb característiques específiques i poder atendre les seves necessitats. La col·lecció s'emmarca dins del Pla de Govern de ... -
Com és una escola on tothom sent que hi pertany? [audiovisual] (2021)
(2021-05-05)El sentiment de pertinença té una relació decisiva amb l’èxit educatiu. En aquest webinar, Kathryn Riley comparteix la importància del diàleg i la veu de tothom en la creació de contextos d’aprenentatge ... -
De l'escola inclusiva al sistema inclusiu: una escola per a tothom, un projecte per a cadascú (2015)
(2015)Aquesta publicació va adreçada a tota la comunitat educativa i té com a objectiu compartir els marcs conceptuals i normatius en relació amb el sistema educatiu inclusiu, així com proporcionar elements ... -
Desdibuixant les parets de l'aula: 1r seminari web [audiovisual] (2021)
(2021-05-13)Primera de les quatre sessions del cicle Desdibuixant les parets de l'aula on es donen respostes a preguntes rellevants en el plantejament de projectes com: Es pot dissenyar un projecte que transcendeixi ... -
Desdibuixant les parets de l'aula: 2n seminari web [audiovisual] (2021)
(2021-02-21)Primera de les quatre sessions del cicle Desdibuixant les parets de l'aula on es donen respostes a preguntes rellevants en el plantejament de projectes com: Es pot dissenyar un projecte que transcendeixi ... -
Desdibuixant les parets de l'aula: 3r seminari web [audiovisual] (2021)
(2021-05-12)Amb el títol "Ètica digital: reptes i oportunitats", en aquesta sessió es va parlar de la gestió de la informació, tot identificant eines i recursos per a buscar, seleccionar, entendre, interpretar-la. ... -
Desdibuixant les parets de l'aula: 4t seminari web [audiovisual] (2021)
(2021-05-13)Amb el títol "Les aules, una finestra oberta al món", en aquest 4t seminari del cicle, es planteja com generar coneixement al segle XXI, on els ponents convidats establiran els eixos principals sobre ... -
Espiral d’indagació, xarxes educatives i escoles com a organitzacions que aprenen [audiovisual] (2021)
(2021-05-20)Vídeo de la conferència presentada el 14 de gener de 2020 per les doctores Judy Halbert i Linda Kaser “Espiral d’indagació, xarxes educatives i escoles com a organitzacions que aprenen”. -
Guia per a famílies d'infants amb sordesa o sordceguesa (2006)
(2006)Publicació que facilita informació bàsica a les famílies sobre la sordesa i la sordceguesa, i els suports tècnics i les modalitats d'escolarització d'aquests infants. -
Guia per a famílies d'infants amb tartamudesa (2009)
(2009)Amb aquesta guia es pretén facilitar orientacions i recursos als pares i mares perquè puguin ajudar els seus fills en el desenvolupament del llenguatge. -
Guia per a famílies d'infants i joves amb alteracions greus de conducta (2010)
(2010)Document que aporta elements a les famílies per poder entendre i acompanyar els fills que, en algun moment del procés evolutiu, presentin comportaments disruptius. -
Guia per a famílies d'infants i joves amb altes capacitats intel·lectuals (2010)
(2010)Guia que pretén orientar les famílies perquè puguin acompanyar els fills amb altes capacitats en el seu desenvolupament personal i col·laborar en la resposta a les seves necessitats socials, emocionals ...