Now showing items 1-20 of 78
-
Avaluar per aprendre: instruments per a la reflexió interna
(2010)Durant el curs 2009-2010, en el marc del Projecte Comenius SAIL, s'han elaborat uns qüestionaris, validats i implementats per la Xarxa CB, per ajudar els centres a iniciar una reflexió interna sobre ... -
Avaluar per aprendre: instruments per avançar cap a l'avaluació per a la millora dels aprenentatges de l'alumnat
(2011)Durant el curs 2010-2011 i 2011-2012, s'han encetat processos de formació entorn de l'avaluació i s'han posat en pràctica a les aules alguns instruments d'avaluació per aprendre. L'avaluació formativa ... -
Àmbit de llengües a l'ESO
(2009-06) -
Ciències de la naturalesa a l'ESO
(2009-09) -
Ciències socials, geografia i història a l'ESO
(2009-05) -
Competència comunicativa: curs 2006/2007
(2007)Durant el curs 2006-2007, s'han elaborat documents per ajudar els centres d'educació primària a analitzar els resultats de les proves CB de competència comunicativa i orientar les accions de millora. ... -
Competència d'aprendre a aprendre: cursos 2007-2008 i 2008-2009
(2009)Durant els cursos 2007-2008 i 2008-2009, s'ha treballat el que implica per a l'alumnat assolir la competència d'aprendre a aprendre: disposar d'habilitats per a conduir el propi aprenentatge i, per tant, ... -
Competències bàsiques de l'àmbit artístic: música, educació visual i plàstica: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria
(2016-03)Aquest document pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les matèries de música i d'educació visual i plàstica. Conté les dimensions, les competències graduades en tres ... -
Competències bàsiques de l'àmbit cientificotecnològic: biologia i geologia, física i química, tecnologia: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2a edició, 2016)
(2016-12)Aquesta publicació pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les matèries de l'àmbit cientificotecnològic. Les competències bàsiques d'aquest àmbit es refereixen a aquelles ... -
Competències bàsiques de l'àmbit de coneixement del medi: medi natural, medi social i cultural: identificació i desplegament a l'educació primària
(2015-05)Aquesta publicació identifica i desplega les competències bàsiques pròpies de l'àmbit de coneixement del medi de l'educació primària, amb la qual es pretén ajudar els centres a desenvolupar el currículum ... -
Competències bàsiques de l'àmbit de cultura i valors: cultura i valors ètics: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria
(2015-10)Document de suport als centres educatius per desenvolupar la matèria de cultura i valors ètics. Conté orientacions metodològiques i d'avaluació de cadascuna de les competències i continguts clau ... -
Competències bàsiques de l'àmbit de l'educació física: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2a edició, 2017)
(2017-01)Publicació que s'adreça als centres a l'hora de desenvolupar el currículum de l'àmbit de l'educació física. El document conté les dimensions, les competències graduades en tres nivells d'adquisició ...