Now showing items 1-18 of 18
-
Les altes capacitats: detecció i actuació en l'àmbit educatiu: guia per a mestres i professors (educació primària, educació secundària obligatòria) (2013)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2013)Aquesta col·lecció de guies té per objectiu ajudar en la detecció d'alumnes amb característiques específiques i poder atendre les seves necessitats. La col·lecció s'emmarca dins del Pla de Govern de ... -
Categories d'alumnes amb necessitats específiques: alumnes amb necessitat específica de suport educatiu: glossari de definicions (2016)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2016-03-15) -
Competències bàsiques de l'àmbit d'educació en valors: educació en valors socials i cívics: identificació i desplegament a l'educació primària (2015)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2015-10)La finalitat de la publicació és ajudar els centres a desenvolupar el currículum de l'àrea d’educació en valors socials i cívics. La publicació conté les dimensions, les competències i els continguts ... -
Competències bàsiques de l'àmbit de coneixement del medi: medi natural, medi social i cultural: identificació i desplegament a l'educació primària (2015)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2015-05)Aquesta publicació identifica i desplega les competències bàsiques pròpies de l'àmbit de coneixement del medi de l'educació primària, amb la qual es pretén ajudar els centres a desenvolupar el currículum ... -
Competències bàsiques de l'àmbit digital: identificació i desplegament a l'educació primària (2013)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2013-11)Aquest document completa el currículum en l'àmbit dels aprenentatges vinculats a les tecnologies digitals. Les competències digitals són d'àmbit transversal i estan vinculades a totes les àrees ... -
Competències bàsiques de l'àmbit lingüistic: llengües estrangeres: identificació i desplegament a l'educació primària (2015)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2015-09)La finalitat de la publicació és ajudar els centres a desenvolupar el currículum de l’àrea de llengües estrangeres (anglès i francès). El document conté les dimensions, les competències graduades en ... -
Competències bàsiques de l'àmbit lingüístic: llengua catalana i llengua castellana: identificació i desplegament a l'educació primària (2013)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2013-01) -
Competències bàsiques de l'àmbit lingüístic: llengua catalana i llengua castellana: identificació i desplegament a l'educació primària (2a edició, 2015)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2015-03)La finalitat d'aquesta publicació d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit lingüístic de l'educació primària és ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les àrees de llengua ... -
Competències bàsiques de l'àmbit matemàtic: identificació i desplegament a l'educació primària (2013)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2013-01)Aquest document pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de l'àrea de matemàtiques. Conté les dimensions, les competències graduades en tres nivells d'adquisició al final de ... -
Competències bàsiques de l’àmbit artístic: identificació i desplegament a l’educació primària: educació artística: visual i plàstica, música i dansa (2016)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2016-06)L'objectiu d'aquesta publicació és identificar i desplegar les competències bàsiques pròpies de l'àmbit artístic de l'educació primària, amb la qual es pretén ajudar els centres a desenvolupar el ... -
Competències bàsiques de l’àmbit de l’educació física: identificació i desplegament a l'educació primària (2016)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2016-12)L'objectiu d'aquesta publicació és ajudar els centres a desenvolupar el currículum de l'àmbit de l'educació física. El document conté les competències, graduades en tres nivells, que cal haver adquirit ... -
Competències bàsiques de l’àmbit d’aprendre a aprendre: identificació i desplegament a l'educació primària (2018)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2018-03)La publicació recull les competències bàsiques de l'àmbit d'aprendre a aprendre per a l'educació primària, que no estan vinculades a cap àmbit en concret, per la qual cosa tenen un caràcter transversal ... -
De l'escola inclusiva al sistema inclusiu: una escola per a tothom, un projecte per a cadascú (2015)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d’Educació Infantil i Primària (2015)Aquesta publicació va adreçada a tota la comunitat educativa i té com a objectiu compartir els marcs conceptuals i normatius en relació amb el sistema educatiu inclusiu, així com proporcionar elements ... -
Despertem mirades a l'entorn de l'espai escolar (2017)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d’Educació Infantil i Primària (2017-11) -
Marc d’actuació de les unitats docents dels centres de justícia juvenil (2015)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2015-11) -
Marc d’actuació de les unitats docents dels centres de la DGAIA (2015)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2015-06) -
Programar per competències a l'educació primària: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2017)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2017-09)Aquesta publicació és una eina que facilita als equips docents de les escoles la realització de processos de reflexió pedagògica i la formalització de les programacions. La programació d'una escola ... -
El TDAH: detecció i actuació en l'àmbit educatiu: guia per a mestres i professors (educació primària, educació secundària obligatòria) (2013)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2013)Aquesta guia descriu en l'àmbit escolar els obstacles que suposa el TDAH per al desenvolupament harmònic dels infants i dels joves. De l'altra banda, procura donar eines als docents per encaminar-se cap ...