Show simple item record

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.date.accessioned2025-11-19T09:37:33Z
dc.date.available2025-11-19T09:37:33Z
dc.date.issued2024-09
dc.identifier.citationICILS 2023: síntesi de resultats. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació i Formació Professional, 2024.ca
dc.identifier.issn2014-797Xca
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/7421
dc.description.abstractEl Quaderns d’avaluació.65 presenta la síntesi de resultats de l’avaluació internacional promoguda per l’IEA: ICILS 2023. Aquesta avaluació mesura les capacitats de l’alumnat de segon curs de l’ESO per estudiar, treballar i viure en un món digital. Es tracta d’una qüestió cabdal en un món que es troba en un procés de transformació digital. La prova avalua la utilització de l’alumnat dels ordinadors i de les eines informàtiques per investigar, crear, comunicar-se i participar de manera eficaç en diferents contextos de la vida. ICILS es va realitzar per primera vegada el 2013 i s’ha anat aplicant cada cinc anys. Espanya va participar per primer cop a l’edició de 2023.ca
dc.format.extent40 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educació i Formació Professionalca
dc.relation.ispartofseriesQuaderns d'avaluació. CSASE;65
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherInternational Computer and Information Literacy Study (ICILS)ca
dc.titleICILS 2023: síntesi de resultatsca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacAvaluació educativa--Catalunyaca
dc.subject.lemacAlumnes d'ensenyament secundari--Avaluacióca
dc.subject.lemacAlfabetització digitalca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/