L’avaluació de final d’etapa a quart d’ESO 2025
| dc.contributor | Besson Masplà, Isabel | |
| dc.contributor | Hernández Villaró, Anna | |
| dc.contributor | Muñoz Ramos, Isidre | |
| dc.contributor | Planas, Núria | |
| dc.contributor.author | Agència d’Avaluació i Prospectiva de l’Educació | |
| dc.date.accessioned | 2025-09-01T07:59:44Z | |
| dc.date.available | 2025-09-01T07:59:44Z | |
| dc.date.issued | 2025-09 | |
| dc.identifier.citation | L’avaluació de final d’etapa a quart d’ESO 2025. Elaboració: Agència d’Avaluació i Prospectiva de l’Educació. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació i Formació Professional, 2025. | ca |
| dc.identifier.issn | 2014-797X | ca |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12694/7382 | |
| dc.description.abstract | El Quadern d’avaluació 67 presenta els resultats de l’avaluació de quart d’ESO corresponent a l’any 2025. En aquest volum es recullen les puntuacions mitjanes globals, les puntuacions de les diferents dimensions avaluades en cada competència, el percentatge d’alumnat que se situa en cada nivell d’assoliment de les competències, la incidència de diverses variables en els resultats, l’anàlisi de les tendències, les puntuacions globals en els diferents territoris i la percepció de la dificultat de la prova. | ca |
| dc.format.extent | 95 p. | ca |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Departament d'Educació i Formació Professional | ca |
| dc.relation.ispartofseries | Quaderns d'avaluació. APE;67 | |
| dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
| dc.subject.other | Quart d'ESO | ca |
| dc.title | L’avaluació de final d’etapa a quart d’ESO 2025 | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/report | ca |
| dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.embargo.terms | cap | ca |
| dc.subject.lemac | Avaluació educativa--Catalunya | ca |
| dc.subject.lemac | Alumnes d'ensenyament secundari--Avaluació | ca |





