Mostrar el registro sencillo del ítem
La Cantata a Europa a l’entorn del segle XVIII: música da camera italiana del Barroc tardà
| dc.contributor | Escola Superior de Música de Catalunya | |
| dc.contributor | Climent, Lambert | |
| dc.contributor.author | Valls i Puig, Anna | |
| dc.date.accessioned | 2013-07-23T08:55:17Z | |
| dc.date.accessioned | 2025-03-14T11:23:22Z | |
| dc.date.available | 2013-07-23T08:55:17Z | |
| dc.date.available | 2025-03-14T11:23:22Z | |
| dc.date.created | 2013-04 | |
| dc.date.issued | 2013-07-23 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12694/7212 | |
| dc.description.abstract | La cantata "da camera" italiana va tenir la seva màxima esplendor durant el segle XVII i principis del XVIII. A partir de l’anàlisi d’obres de quatre compositors (Albinoni, Scarlatti, Caldara i Vivaldi) s’estudia l’evolució d’aquesta forma, els seus orígens i la seva interpretació, fent especial atenció al text i a l’ornamentació. | cat |
| dc.description.abstract | The Italian cantata "da camera" had its golden age during the seventeenth century and the beginning of the eighteenth. Through the analysis of the works of four composers (Albinoni, Scarlatti, Caldara and Vivaldi) we study the evolution of this genre, its origins and interpretation, specially focusing on the text and the ornamentation. | eng |
| dc.description.abstract | La cantata "da camera" italiana tuvo su máximo esplendor durante el siglo XVII y principios del XVIII. A partir del análisis de obras de cuatro compositores (Albinoni, Scarlatti, Caldara y Vivaldi) se estudia la evolución de esta forma, sus orígenes y su interpretación, poniendo especial hincapié en el texto y en la ornamentación. | spa |
| dc.format.extent | 68 p. | cat |
| dc.language.iso | cat | cat |
| dc.rights | Attribution-NoDerivatives 3.0 International | |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/ | |
| dc.source | RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) | |
| dc.subject.other | TFG Música antiga | |
| dc.title | La Cantata a Europa a l’entorn del segle XVIII: música da camera italiana del Barroc tardà | cat |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | cat |
| dc.embargo.terms | cap | cat |
| dc.subject.lemac | Cantata--Europa--S. XVIII--Història i crítica | |
| dc.subject.lemac | Cantata--Anàlisi i apreciació | |
| dc.subject.lemac | Cantates profanes--Itàlia--S. XVII--Interpretació (Fraseig, dinàmica, etc.) | |
| dc.subject.lemac | Ornamentació (Música) |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
ESM sèrie - TFG [237]
Treballs finals de grau (TFG) de l'ESMUC





