Show simple item record

dc.contributorEscola Superior de Música de Catalunya
dc.contributorVila i Casañas, Lluís
dc.contributor.authorNiubò Peludero, Emmanuel
dc.date.accessioned2013-07-17T08:54:53Z
dc.date.accessioned2025-03-14T11:20:52Z
dc.date.available2013-07-17T08:54:53Z
dc.date.available2025-03-14T11:20:52Z
dc.date.created2013-05
dc.date.issued2013-07-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/7182
dc.description.abstractAquest treball busca definir algunes característiques comunes d'obres musicals escrites a principis del segle XX per compositors francesos i catalans per a cor de veus blanques, mitjançant l'estudi de les seves biografies i l'anàlisi de les pròpies obres. Aquestes peces, compostes en llocs i moments diferents, convergeixen però en alguns punts estilístics, transcendint les fronteres per contribuir a l'elaboració d'un llenguatge propi d'un entorn cultural més ampli, de París a Barcelona.cat
dc.description.abstractCe travail cherche à dégager des caratéristiques communes entre des oeuvres écrites au début du XXème siècle par des compositeurs français et catalans pour un choeur de voix blanches, a travers l'étude de leurs biographies et l'analyse des oeuvres en question. Ces pièces, composées en des lieux et à des moments différents, convergent pourtant en certains points d'ordre stylistique, contribuant ainsi, par-delà les frontières, à l'élaboration d'un langage propre d'un environnement culturel plus large, de Paris à Barcelone.fra
dc.description.abstractThis work intends to define some common characteristics in musical pieces written at the beginning of the 20th century by french and catalan composers for a female or children voices chorus, by studying their biographies and analysing the mentioned pieces. Composed in different places and at different moments, these pieces still converge on some stylistic points, thus contributing, across the borders, to the elaboration of the genuine language of a wider cultural environment, from Paris to Barcelona.eng
dc.description.abstractEste trabajo busca definir algunas características comunes de obras musicales escritas a principios del siglo XX por compositores franceses y catalanes para coro de voces blancas, mediante el estudio de sus biografías y el análisis de las propias obras. Estas piezas, compuestas en sitios y momentos diferentes, convergen a pesar de esto en algunos puntos estilísticos, transcendiendo las fronteras para contribuír a la elaboración de un lenguaje propio de un entorno cultural más amplio, de París a Barcelona.spa
dc.format.extent59 p.
dc.language.isocat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 3.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.titleCantant entre guerres : música coral per a veus blanques a França i Catalunya a principis del segle XX
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.embargo.termscap
dc.subject.lemacCors (Veus d'infants)
dc.subject.lemacMúsica coral -- Catalunya -- S. XX -- Anàlisi i apreciació
dc.subject.lemacMúsica coral -- França -- S. XX -- Anàlisi i apreciació


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/