Show simple item record

dc.contributorEscola Superior de Música de Catalunya
dc.contributorConangla, Ferran
dc.contributor.authorVidaña Ruiz, Adrià
dc.date.accessioned2015-07-14T07:59:43Z
dc.date.accessioned2025-03-14T11:19:46Z
dc.date.available2015-07-14T07:59:43Z
dc.date.available2025-03-14T11:19:46Z
dc.date.created2014-06
dc.date.issued2015-07-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/7167
dc.description.abstractLa sonorització de grans conjunts és un camp artístic que depèn de les capacitats professionals del tècnic. Una persona que ha de controlar els recursos tecnològics que es disposen per reforçar el que s'està transmetent a l'escenari. Aquesta feina consisteix a ser un músic més del conjunt. Tots els estudiants d’interpretació de l’Esmuc tenen l’oportunitat de participar en un gran conjunt, ja sigui l’orquestra, la big band, la cobla, la banda o el conjunt de música antiga. La meva proposta és poder participar en una gran formació musical però des del punt de vista de la sonologia; aplicar els coneixements ensenyats a l’escola aportant, en aquest cas, a la big band no el nivell instrumental, però sí la capacitat tècnica per fer sonar un conjunt instrumental de gran format. No es tracta de fer una pràctica que serveixi com a pràctica final o com a culminació d’un període d’estudi, sinó com a punt de partida d’un ofici.ca
dc.description.abstractLa sonorización de grandes conjuntos es un campo artístico que depende de las capacidades profesionales del técnico. Se trata de una persona que tiene que controlar las tecnologías que se disponen para reforzar lo que se está transmitiendo en el escenario. Esta labor implica ser un músico más del conjunto. Todos los estudiantes de interpretación de la Esmuc tienen la oportunidad de participar en un gran conjunto, ya sea la orquesta, la big band, la cobla, la banda o el conjunto de música antigua. Mi propuesta es poder participar en una gran formación musical pero desde el punto de vista de la sonología; aplicar los conocimientos enseñados en la escuela aportando, en este caso a la big band, no el nivel instrumental, sino la capacidad técnica para hacer sonar un conjunto instrumental de gran formato. No se trata de hacer una práctica que sirva como práctica final de la culminación de un periodo de estudio, sino como punto de partida de un oficio.spa
dc.description.abstractThe live sound mixing of big ensembles is an artistic field that depends on the mixer’s professional capacities. It involves someone who has to control the available technological resources in order to reinforce what is happening on stage. This job consists of being another musician in the group. All of Esmuc's interpretation students have the chance to participate in large ensembles, such as the orchestra, the big band, the cobla, the band, or the early music ensemble. My proposal is to be able to participate in a big music group but from the sonological point of view; to apply the knowledge I acquired at Esmuc, providing, in this case for the Big Band, not the instrumental level but the technical skills to make a large ensemble sound excellent. It's not about practicing what I learned to finish my studies, but rather an opportunity to establish a starting point in my profession.eng
dc.format.extent80 p.cat
dc.language.isocatcat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
dc.subject.otherTFG Sonologia
dc.titleSonorització d'una Big Band
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesiscat
dc.embargo.termscapcat
dc.subject.lemacOrquestra de jazz, Música per a
dc.subject.lemacSo--Enregistrament i reproducció
dc.subject.lemacSo--Aparells i instruments
dc.subject.lemacAuditoris--Control electrònic del so


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record