Show simple item record

dc.contributorEscola Superior de Música de Catalunya
dc.contributorGómez, Ignasi
dc.contributor.authorLaunes Molón, Victor
dc.date.accessioned2015-07-07T11:38:14Z
dc.date.accessioned2025-03-14T11:18:17Z
dc.date.available2015-07-07T11:38:14Z
dc.date.available2025-03-14T11:18:17Z
dc.date.created2015-06
dc.date.issued2015-07-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/7141
dc.description.abstractAquest treball vol ser una revisió d'algunes de les principals metodologies desenvolupades al llarg del segle XX per l'ensenyament del llenguatge musical. Aquesta revisió serà completada amb una anàlisi comparada de les visions filosòfiques i els objectius didàctics de les diferents propostes, d'on extreure unes conclusions per a una possible nova proposta didàctica. Les metodologies que s'analitzen són les dels següents autors: Émile Jaques-Dalcroze, Carl Orff, Zoltán Kodály, Edgar Willems i Maurice Martenot.cat
dc.description.abstractEste trabajo quiere ser una revisión de algunas de las principales metodologías desarrolladas a lo largo del siglo XX pera la enseñanza del lenguaje musical. Esta revisión se completará con un análisis comparado de las visiones filosóficas y los objetivos didácticos de las diferentes propuestas, de donde extraeré unas conclusiones para una posible nueva propuesta didáctica. Las metodologías que se analizan son las de los siguientes autores: Émile Jaques-Dalcroze, Carl Orff, Zoltán Kodály, Edgar Willems i Maurice Martenot.spa
dc.description.abstractThis academic work main purpose is to look back at some of the most used music methods developed during the twentieth century. It continues with a comparative analysis between different philosophical trends and their various educational goals, followed then by a personal conclusion for a new music method. Music methods analysed in this work come from the following authors: Émile Jaques-Dalcroze, Carl Orff, Zoltán Kodály, Edgar Willems i Maurice Martenot.eng
dc.format.extent41 p.cat
dc.language.isocatcat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 3.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.titleDe la metodologia a la pràctica : anàlisi de les metodologies d'ensenyament musical i elaboració d'una proposta metodològica per a la pràctica docent en l'àmbit del llenguatge musical a les escoles de músicacat
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesiscat
dc.embargo.termscapcat
dc.subject.lemacMúsica -- Ensenyament -- Metodologia
dc.subject.lemacEscoles de música
dc.subject.lemacJaques-Dalcroze, Émile, 1865-1950. Méthode Jaques-Dalcroze
dc.subject.lemacOrff, Carl, 1895-1982
dc.subject.lemacKodály, Zoltán, 1882-1967
dc.subject.lemacWillems, Edgar
dc.subject.lemacMartenot, Maurice, 1898-1980


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/