Mostrar el registro sencillo del ítem
De la metodologia a la pràctica: anàlisi de les metodologies d'ensenyament musical i elaboració d'una proposta metodològica per a la pràctica docent en l'àmbit del llenguatge musical a les escoles de música
| dc.contributor | Escola Superior de Música de Catalunya | |
| dc.contributor | Gómez, Ignasi | |
| dc.contributor.author | Launes Molón, Victor | |
| dc.date.accessioned | 2015-07-07T11:38:14Z | |
| dc.date.accessioned | 2025-03-14T11:18:17Z | |
| dc.date.available | 2015-07-07T11:38:14Z | |
| dc.date.available | 2025-03-14T11:18:17Z | |
| dc.date.created | 2015-06 | |
| dc.date.issued | 2015-07-07 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12694/7141 | |
| dc.description.abstract | Aquest treball vol ser una revisió d'algunes de les principals metodologies desenvolupades al llarg del segle XX per a l’ensenyament del llenguatge musical. Aquesta revisió serà completada amb una anàlisi comparada de les visions filosòfiques i els objectius didàctics de les diferents propostes, d’on extreure unes conclusions per a una possible nova proposta didàctica. Les metodologies que s'analitzen són les dels següents autors: Émile Jaques-Dalcroze, Carl Orff, Zoltán Kodály, Edgar Willems i Maurice Martenot. | ca |
| dc.description.abstract | Este trabajo quiere ser una revisión de algunas de las principales metodologías desarrolladas a lo largo del siglo XX para la enseñanza del lenguaje musical. Esta revisión se completará con un análisis comparado de las visiones filosóficas y los objetivos didácticos de las diferentes propuestas, de donde extraeré conclusiones para una posible nueva propuesta didáctica. Las metodologías que se analizan son las de los siguientes autores: Émile Jaques-Dalcroze, Carl Orff, Zoltán Kodály, Edgar Willems y Maurice Martenot. | spa |
| dc.description.abstract | The main purpose of this academic work is to review some of the most widely used music methods developed during the twentieth century. It includes a comparative analysis of different philosophical approaches and their various educational goals, followed by personal conclusions toward a potential new music method. The music methods analyzed in this work are those developed by the following authors: Émile Jaques-Dalcroze, Carl Orff, Zoltán Kodály, Edgar Willems, and Maurice Martenot. | eng |
| dc.format.extent | 41 p. | cat |
| dc.language.iso | cat | cat |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.rights | Attribution-NoDerivatives 3.0 International | |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/ | |
| dc.subject.other | TFG Pedagogia | |
| dc.title | De la metodologia a la pràctica: anàlisi de les metodologies d'ensenyament musical i elaboració d'una proposta metodològica per a la pràctica docent en l'àmbit del llenguatge musical a les escoles de música | |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | cat |
| dc.embargo.terms | cap | cat |
| dc.subject.lemac | Música--Ensenyament--Metodologia | |
| dc.subject.lemac | Escoles de música | |
| dc.subject.lemac | Jaques-Dalcroze, Émile, 1865-1950. Méthode Jaques-Dalcroze | |
| dc.subject.lemac | Orff, Carl, 1895-1982 | |
| dc.subject.lemac | Kodály, Zoltán, 1882-1967 | |
| dc.subject.lemac | Willems, Edgar | |
| dc.subject.lemac | Martenot, Maurice, 1898-1980 |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
ESM sèrie - TFG [237]
Treballs finals de grau (TFG) de l'ESMUC




