Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorEscola Superior de Música de Catalunya
dc.contributorGómez, Ignasi
dc.contributor.authorLaunes Molón, Victor
dc.date.accessioned2015-07-07T11:38:14Z
dc.date.accessioned2025-03-14T11:18:17Z
dc.date.available2015-07-07T11:38:14Z
dc.date.available2025-03-14T11:18:17Z
dc.date.created2015-06
dc.date.issued2015-07-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/7141
dc.description.abstractAquest treball vol ser una revisió d'algunes de les principals metodologies desenvolupades al llarg del segle XX per a l’ensenyament del llenguatge musical. Aquesta revisió serà completada amb una anàlisi comparada de les visions filosòfiques i els objectius didàctics de les diferents propostes, d’on extreure unes conclusions per a una possible nova proposta didàctica. Les metodologies que s'analitzen són les dels següents autors: Émile Jaques-Dalcroze, Carl Orff, Zoltán Kodály, Edgar Willems i Maurice Martenot.ca
dc.description.abstractEste trabajo quiere ser una revisión de algunas de las principales metodologías desarrolladas a lo largo del siglo XX para la enseñanza del lenguaje musical. Esta revisión se completará con un análisis comparado de las visiones filosóficas y los objetivos didácticos de las diferentes propuestas, de donde extraeré conclusiones para una posible nueva propuesta didáctica. Las metodologías que se analizan son las de los siguientes autores: Émile Jaques-Dalcroze, Carl Orff, Zoltán Kodály, Edgar Willems y Maurice Martenot.spa
dc.description.abstractThe main purpose of this academic work is to review some of the most widely used music methods developed during the twentieth century. It includes a comparative analysis of different philosophical approaches and their various educational goals, followed by personal conclusions toward a potential new music method. The music methods analyzed in this work are those developed by the following authors: Émile Jaques-Dalcroze, Carl Orff, Zoltán Kodály, Edgar Willems, and Maurice Martenot.eng
dc.format.extent41 p.cat
dc.language.isocatcat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 3.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/
dc.subject.otherTFG Pedagogia
dc.titleDe la metodologia a la pràctica: anàlisi de les metodologies d'ensenyament musical i elaboració d'una proposta metodològica per a la pràctica docent en l'àmbit del llenguatge musical a les escoles de música
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesiscat
dc.embargo.termscapcat
dc.subject.lemacMúsica--Ensenyament--Metodologia
dc.subject.lemacEscoles de música
dc.subject.lemacJaques-Dalcroze, Émile, 1865-1950. Méthode Jaques-Dalcroze
dc.subject.lemacOrff, Carl, 1895-1982
dc.subject.lemacKodály, Zoltán, 1882-1967
dc.subject.lemacWillems, Edgar
dc.subject.lemacMartenot, Maurice, 1898-1980


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

info:eu-repo/semantics/openAccess
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/