Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorEscola Superior de Música de Catalunya
dc.contributorBäcker, Rolf
dc.contributor.authorCabré Roca, Jordi
dc.date.accessioned2013-07-10T11:19:24Z
dc.date.accessioned2025-03-14T11:15:00Z
dc.date.available2013-07-10T11:19:24Z
dc.date.available2025-03-14T11:15:00Z
dc.date.created2013-05
dc.date.issued2013-07-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/7062
dc.description.abstractEl present treball es centra en la relació entre Max Reger i Karl Straube i les seves conseqüències interpretatives, tot vinculant-la amb els corrents socials, estètics i musicals de tot el segle XIX i principis del segle XX. S'avalua el rellevament de la col·laboració entre compositor i organista, recorrent a expressions i reflexions dels mateixos protagonistes i de persones properes a ambdós. La metodologia es basa en l'anàlisi i la comparació de materials editats i autògrafs, manuscrits, cartes, i enregistraments amb la finalitat d'aclarir una relació humana, professional i musical de gran envergadura per la història de l'orgue a Alemanya.ca
dc.description.abstractEl presente trabajo se centra en la relación entre Max Reger y Karl Straube y sus consecuencias interpretativas, vinculándolo con los corrientes sociales, estéticas y musicales de todo el siglo XIX y principios del siglo XX. Se evalúa la relevancia de la colaboración entre compositor y organista, accediendo a expresiones y reflexiones de los propios protagonistas y personas cercanas a ambos. La metodología se basa en el análisis y la comparación de materiales editados y autógrafos, manuscritos, cartas y grabaciones con el fin de aclarar una relación humana, profesional y musical de gran envergadura para la historia del órgano en Alemania.spa
dc.description.abstractThis paper focuses on the relationship between Max Reger and Karl Straube and its interpretative implications, linking it to social, aesthetic, and musical currents throughout the 19th and early 20th centuries. The relevance of the collaboration between composer and organist is assessed, drawing on the expressions and reflections of the protagonists themselves and of those close to them. The methodology is based on the analysis and comparison of published materials and autographs, manuscripts, letters, and recordings, in order to clarify a human, professional, and musical relationship of great significance for the history of the organ in Germany.eng
dc.format.extent119 p.cat
dc.language.isocatcat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 3.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.subject.otherTFG Música clàssica i contemporània
dc.titleMax Reger (1873-1916) i Karl Straube (1873-1950): tradició i evolució històrica de l'orgue a Alemanya
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesiscat
dc.embargo.termscapcat
dc.subject.lemacReger, Max--Crítica i interpretació
dc.subject.lemacStraube, Karl--Crítica i interpretació
dc.subject.lemacOrgue--Història--Alemanya--S. XIX
dc.subject.lemacOrgue--Història--Alemanya--S. XX


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

info:eu-repo/semantics/openAccess
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/