Mostra el registre parcial de l'element
L'evolució dels estudis per a piano : del taller al gran repertori de concert
dc.contributor | Escola Superior de Música de Catalunya | |
dc.contributor | Bronevetzky, Vladislav | |
dc.contributor.author | Marigó i Sarrión, Carles | |
dc.date.accessioned | 2011-12-19T12:05:40Z | |
dc.date.accessioned | 2025-03-14T11:14:37Z | |
dc.date.available | 2011-12-19T12:05:40Z | |
dc.date.available | 2025-03-14T11:14:37Z | |
dc.date.created | 2010-06 | |
dc.date.issued | 2011-12-19 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12694/7046 | |
dc.description.abstract | Aquest projecte final proposa un recorregut per l'evolució dels estudis per a piano des de la segona meitat del segle XVIII fins a l'inici del segle XX. El treball està format per tres capítols de recerca històrica i un d'anàlisi de les obres del recital que acompanya la part escrita. Aquestes peces han estat analitzades a partir dels coneixements adquirits en la recerca. Per tant, a través del treball escrit es contextualitza i justifica la selecció de les obres del concert. | cat |
dc.description.abstract | Este proyecto final propone un recorrido por la evolución de los estudios para piano desde la segunda mitad del siglo XVIII hasta principios del siglo XX. El trabajo está compuesto por tres capítulos de investigación histórica y uno de análisis de las obras del recital que acompaña la parte escrita. Estas piezas han sido analizadas partiendo de los conocimientos adquiridos en la investigación. Por lo tanto, a través del trabajo escrito se contextualiza y justifica la selección de las obras del concierto. | spa |
dc.description.abstract | This final project offers a journey through the evolution of the piano studies from the second half of the 18th century to early the 20th century. Its content is constructed under three chapters of historical research and one chapter of analysis of the works of the recital which goes with the written part. These pieces have been analyzed from the knowledge acquired during the research. So, the written work contextualizes and justifies the concert work selection. | eng |
dc.format.extent | 113 p. | cat |
dc.language.iso | cat | cat |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 3.0 International | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ | |
dc.source | RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) | |
dc.title | L'evolució dels estudis per a piano : del taller al gran repertori de concert | cat |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | cat |
dc.embargo.terms | cap | cat |
dc.subject.lemac | Piano, Música per a -- Història i crítica | |
dc.subject.lemac | Piano -- Estudis i exercicis | |
dc.subject.lemac | Piano, Música per a -- S. XVIII | |
dc.subject.lemac | Piano, Música per a -- S. XIX | |
dc.subject.lemac | Piano, Música per a -- S. XX |
Fitxers en aquest element
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
-
ESM sèrie - TFG i TFM [250]
TFG i TFM de l'ESMUC