Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorEscola Superior de Música de Catalunya
dc.contributorSimarro, Miguel
dc.contributor.authorPérez Esteban, Cristina
dc.date.accessioned2015-07-08T10:21:38Z
dc.date.accessioned2025-03-14T11:14:30Z
dc.date.available2015-07-08T10:21:38Z
dc.date.available2025-03-14T11:14:30Z
dc.date.created2015-06
dc.date.issued2015-07-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/7040
dc.description.abstractL'objectiu general d'aquest treball és intentar aconseguir la particular visió del món del violí en l'última etapa de la Rússia Tsarista, sotmesa a importants canvis històrics que van repercutir en la vida de la societat russa i, conseqüentment, en el seu art: descobriré les figures dels intèrprets, així com la relació amb la seva època i la seva música. La metodologia que he utilitzat en el treball consisteix en un tipus d'investigació qualitativa, basada en les figures de l'època i en una documentació bibliogràfica seleccionada, un estil historiogràfic que ens acosta al sentiment d'aquell període històric. La part final del meu treball es compon d'una sèrie de conclusions que avalen la meva experiència i el desenvolupament del projecte.ca
dc.description.abstractEl objetivo general de este trabajo es intentar conseguir la particular visión del mundo del violín en la última etapa de la Rusia zarista, sometida a importantes cambios históricos que repercuten en la vida de la sociedad rusa y, consecuentemente, en su arte; exploraré las figuras de sus intérpretes y su relación con su época y su música. La metodología que he utilizado en el trabajo consiste en un tipo de investigación cualitativa, basada en las figuras de la época y en una documentación bibliográfica seleccionada, un estilo historiográfico que nos acerque al sentimiento y al entendimiento de este período histórico. La parte final de mi trabajo se compondrá de una serie de conclusiones que avalen mi experiencia y trayectoria en la investigación del proyecto.spa
dc.description.abstractThe main goal of this dissertation is to explore the remarkable role of the violin in the last period of Tsarist Russia. At that time, Russia was undergoing significant historical changes that had a profound impact on its people, their lives, and their art. I aim to analyze the role of the performers and their relationship with this historical period and its music. In order to complete my work, I used a qualitative research methodology, which involved collecting bibliographic documents on important performers who lived during that period. These documents help us to understand their feelings and way of life. In the final part of this dissertation, there are some conclusions that support the ideas and hypotheses presented throughout the study.eng
dc.format.extent45 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 3.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.subject.otherTFG Música clàssica i contemporània
dc.titleLa voz del violín en la Rusia de la últimos zares: contraste de sentimientos musicales
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesiscat
dc.embargo.termscapcat
dc.subject.lemacViolí--Rússia--S. XIX
dc.subject.lemacMúsica--Aspectes socials--Rússia--S. XIX


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

info:eu-repo/semantics/openAccess
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/