Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorEscola Superior de Música de Catalunya
dc.contributorSimarro, Miguel
dc.contributor.authorPérez Esteban, Cristina
dc.date.accessioned2015-07-08T10:21:38Z
dc.date.accessioned2025-03-14T11:14:30Z
dc.date.available2015-07-08T10:21:38Z
dc.date.available2025-03-14T11:14:30Z
dc.date.created2015-06
dc.date.issued2015-07-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/7040
dc.description.abstractEl objetivo general de este trabajo es intentar conseguir la particular visión del mundo del violín en la última etapa de la Rusia zarista, sometida a importantes cambios históricos que repercuten en la vida de la sociedad rusa y consecuentemente en su arte; descubriré las figuras de sus intérpretes y su relación con su época y su música. La metodología que he utilizado en el trabajo se trata de un tipo de investigación cualitativa, basada en las figuras de la época y una documentación bibliográfica seleccionada, un estilo historiográfico que nos acerque al sentimiento y el entendimiento de este periodo histórico. La parte final de mi trabajo se compondrá de una serie de conclusiones que avalen mi experiencia y trayectoria en la investigación del proyecto.spa
dc.description.abstractL'objectiu general d'aquest treball és intentar aconseguir la particular visió del món del violí en l'última etapa de la Russia Tsarista, sotmesa a importants canvis històrics que van repercutir en la vida de la societat russa i conseqüentment en el seu art: descobriré les figures dels intèrprets i la relació amb la seva època i la seva música. La metodologia que he utilitzat en el treball es tracta d'un tipus d'investigació qualitativa, basada en les figures de l'època i una documentació bibliogràfica seleccionada, un estil historiogràfic que ens acosta al sentiment d'aquell període històric. La part final del meu treball es composa d'una sèrie de conclusions que avalen la meva experiència i trajectòria del projecte.cat
dc.description.abstractThe main goal of this dissertation is to try to figure out the remarkable role of the violin in the last period of the tsarist Russia. By that time, Russia was suffering very important historical changes which had an important repercussion on the people, their lives, and their art. I am going to find out the role of the performers and the relation they had with that historical period and with music. In order to complete my work, I used a method based on the qualitative investigation. It means I collected some bibliographic documents of important players who lived in that period. These documents are going to help us to discover and understand their feeling and way of life. In the last part of this dissertation there are some conclusions which support the ideas and hypothesis I exposed throughout these pages.eng
dc.format.extent45 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 3.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.titleLa voz del violín en la Rusia de la últimos zares : contraste de sentimientos musicalescat
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesiscat
dc.embargo.termscapcat
dc.subject.lemacViolí -- Rússia -- S. XIX
dc.subject.lemacMúsica -- Aspectes socials -- Rússia -- S. XIX


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

info:eu-repo/semantics/openAccess
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/