Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorEscola Superior de Música de Catalunya
dc.contributorPolo Pujadas, Magda, 1965-
dc.contributor.authorVilamala Blanco, Hug
dc.date.accessioned2013-07-23T11:28:06Z
dc.date.accessioned2025-03-14T11:14:28Z
dc.date.available2013-07-23T11:28:06Z
dc.date.available2025-03-14T11:14:28Z
dc.date.created2013-05
dc.date.issued2013-07-23
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/7038
dc.description.abstractLa intenció d’aquest projecte final és donar més informació sobre els concerts de Txaikovski per a piano i orquestra a través d’una contextualització socio-cultural, una recerca entorn de les inspiracions estètiques del compositor i dels concerts en particular, així com les influències que aquests van tenir en els seus contemporanis. El treball es divideix en quatre grans capítols d’estudi i recerca històrica, així com una breu anàlisi per a situar concretament les inspiracions estètiques de les quals es parla. Com a repertori de concert s’interpreta, doncs, un dels concerts en la seva totalitat: el Concert per a Piano i Orquestra No. 1, Op. 23 en Si bemoll menor.ca
dc.description.abstractLa intención de este proyecto final es proporcionar más información sobre los conciertos de Chaikovsky para piano y orquesta a través de una contextualización socio-cultural, una búsqueda sobre las inspiraciones estéticas del compositor y de los conciertos en particular, así como las influencias que estos tuvieron en sus contemporáneos. El trabajo se divide en cuatro grandes capítulos de estudio histórico, junto con breves análisis para situar concretamente las inspiraciones estéticas de las que se habla. El repertorio de concierto que se interpreta es uno de los conciertos en su totalidad: el Concierto para Piano y Orquesta No. 1, Op. 23 en Si bemol menor.spa
dc.description.abstractThe aim of this final project is to provide more information about Tchaikovsky’s piano concertos through a socio-cultural contextualization, research on his aesthetic inspirations, and an analysis of his concerts in particular, as well as the influences they had on his contemporaries. The project is divided into four chapters of historical research, along with brief analytical sections to examine the aesthetic inspirations in detail. The concert selected for study is one of his concertos: Piano Concerto No. 1 in B-flat minor, Op. 23.eng
dc.format.extent84 p.cat
dc.language.isocatcat
dc.rightsAttribution-ShareAlike 3.0 International
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/
dc.subject.otherTFG Música clàssica i contemporània
dc.titleTxaikovski: els concerts per a piano i orquestra: arrels, inspiracions i influències
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesiscat
dc.embargo.termscapcat
dc.subject.lemacTxaikovski, Piotr Ílitx, 1840-1893--Crítica i interpretació
dc.subject.lemacTxaikovski, Piotr Ílitx, 1840-1893. Concerts, piano, orquestra
dc.subject.lemacConcerts (Piano)--Anàlisi i apreciació
dc.subject.lemacMúsica--Filosofia i estètica --Rússia--S. XIX


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-ShareAlike 3.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/