Show simple item record

dc.contributorEscola Superior de Música de Catalunya
dc.contributorPolo Pujadas, Magda, 1965-
dc.contributor.authorMauri Galik, Agnès
dc.date.accessioned2013-07-16T12:39:09Z
dc.date.accessioned2025-03-14T11:14:20Z
dc.date.available2013-07-16T12:39:09Z
dc.date.available2025-03-14T11:14:20Z
dc.date.created2013-05
dc.date.issued2013-07-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/7030
dc.description.abstractLa idea inicial d’aquest projecte rau en el meu interès per aprofundir en dues obres: una, escrita per a viola, i l’altra, per a piano. La controvèrsia musicològica sobre l’autenticitat del Concert per a viola de Bartók, una obra cabdal dins del repertori d’aquest instrument, i la coincidència cronològica que aquest concert manté amb el Concert per a piano núm. 3 d’aquest mateix compositor han estat, finalment, el focus central de l’estudi de Bartók i els seus dos últims concerts. Mitjançant la informació extreta de llibres sobre el compositor, articles, tesis i partitures, les pàgines següents són el reflex del meu apropament als últims anys de la vida de Bartók, a la història que s’amaga darrere d’ambdues obres i als paral·lelismes que conté aquesta música.ca
dc.description.abstractLa idea inicial de este proyecto ha consistido en mi interés por profundizar en dos obras: una, escrita para viola, y la otra, para piano. La controversia musicológica sobre la autenticidad del Concierto para viola de Bartók, una obra eminente dentro del repertorio de este instrumento, y la coincidencia cronológica que este concierto mantiene con el Concierto para piano nº 3 de este mismo compositor han sido, finalmente, el foco central del estudio de Bartók y sus dos últimos conciertos. Mediante la información extraída de libros sobre el compositor, artículos, tesis y partituras, las páginas siguientes son el reflejo de mi acercamiento a los últimos años de la vida de Bartók, a la historia que se esconde detrás de las dos obras y a los paralelismos que contiene esta música.spa
dc.description.abstractThe initial idea of this project lies in my interest in studying two works in depth: one of them written for viola and the other for piano. The musicological controversy about the authenticity of the Bartók Viola Concerto, an outstanding work included in this instrument’s repertoire, and the chronological coincidence that this concerto holds with the Third Piano Concerto by the same composer have been, finally, the focal point of the study of Bartók and his two last concertos. By means of the information extracted from books about the composer, articles, theses, and sheet music, the following pages are the reflection of my approach to Bartók’s last years, to the history that remains behind the two works, and to the parallels found in this music.eng
dc.format.extent54 p.cat
dc.language.isocatcat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 3.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.subject.otherTFG Música clàssica i contemporània
dc.titleBartók i els seus dos últims concerts
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesiscat
dc.embargo.termscapcat
dc.subject.lemacBartók, Béla, 1881-1945--Crítica i interpretació
dc.subject.lemacBartók, Béla, 1881-1945. Concerts, viola, orquestra--Anàlisi i apreciació
dc.subject.lemacBartók, Béla, 1881-1945. Concerts, piano, orquestra, núm. 3--Anàlisi i apreciació


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/