Guia per a l’elaboració de situacions d’aprenentatge a l’educació infantil
Publication date: 2024-07
Resum
Aquesta guia ha estat dissenyada per programar situacions d’aprenentatge als dos cicles de l’educació infantil. Proporciona indicacions clares i acompanya en la tasca de programar. Als annexos de la guia hi ha exemples concrets dels aspectes que es comenten al llarg del document, amb l’objectiu de clarificar-ne el significat i millorar-ne la comprensió.Language
Catalan
Extension
12 p.
Document Type
Others
Publisher
Departament d'Educació
Documents to download
Rights
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Recommended citation
Guia per a l’elaboració de situacions d’aprenentatge a l’educació infantil. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2024.
Guia per a l’elaboració de situacions d’aprenentatge a l’educació infantil. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2024.
Subject (LEMAC)
Keywords
Statistics
Altmetrics
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Document de suport per a les programacions de les situacions d’aprenentatge al batxillerat
Departament d'Educació (2023) -
Programació de situacions d’aprenentatge de Ciutadania, Política i Dret (matèria optativa de primer de batxillerat)
Departament d'Educació (2023) -
Orientacions per a l’elaboració del currículum mixt batxillerat, baccalauréat, batxibac
Departament d'Ensenyament (2014)




