Guia per a l’elaboració de situacions d’aprenentatge a l’educació infantil
Tipo de documento
Otros
Resum
Aquesta guia ha estat dissenyada per programar situacions d’aprenentatge als dos cicles de l’educació infantil. Proporciona indicacions clares i acompanya en la tasca de programar. Als annexos de la guia hi ha exemples concrets dels aspectes que es comenten al llarg del document, amb l’objectiu de clarificar-ne el significat i millorar-ne la comprensió.Citación recomendada
Guia per a l’elaboració de situacions d’aprenentatge a l’educació infantil. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2024.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2024-07Extensión
12 p.
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Document de suport per a les programacions de les situacions d’aprenentatge al batxillerat
Departament d'Educació (2023) -
Programació de situacions d’aprenentatge de Ciutadania, Política i Dret (matèria optativa de primer de batxillerat)
Departament d'Educació (2023) -
Orientacions per a l’elaboració del currículum mixt batxillerat, baccalauréat, batxibac
Departament d'Ensenyament (2014)





