Guia per a l’elaboració de situacions d’aprenentatge a l’educació infantil
Tipus de document
Altres
Resum
Aquesta guia ha estat dissenyada per programar situacions d’aprenentatge als dos cicles de l’educació infantil. Proporciona indicacions clares i acompanya en la tasca de programar. Als annexos de la guia hi ha exemples concrets dels aspectes que es comenten al llarg del document, amb l’objectiu de clarificar-ne el significat i millorar-ne la comprensió.
Citació
Guia per a l’elaboració de situacions d’aprenentatge a l’educació infantil. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2024.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2024-07Extensió
12 p.
Matèries (LEMAC)
Paraules clau
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Document de suport per a les programacions de les situacions d’aprenentatge al batxillerat
Departament d'Educació (2023) -
Programació de situacions d’aprenentatge de Ciutadania, Política i Dret (matèria optativa de primer de batxillerat)
Departament d'Educació (2023) -
Orientacions per a l’elaboració dels informes d’avaluació a l’educació bàsica
Departament d'Educació (2022)