Consciència fonològica: la paraula del dia [activitat]
Document Type
Others
Citation
Consciència fonològica: la paraula del dia [activitat]. Elaboració: Mariló Mora i Susana Zanuy. Cornellà de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació i Formació Professional: Escola Martinet, 2024.
Collaborators
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació i Formació Professional
Publication date
2024-10Extension
7 p.
Subject (LEMAC)
Lectura - Educació infantil
Lectura - Educació primària
Keywords
Cicle inicial
Xarxa de competència lectora
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Bon dia, tens la paraula!: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Giol, Teresa; Boix, Diana; Gonzàlez, Isabel; Boix, Carolina; Freixas, Anna (2021-06) -
La lectura compartida: proposta didàctica per treballar les estratègies amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi a partir del poema “El ninot de neu” [activitat] (2014)
Escola Tàbor (Barcelona); Departament d'Ensenyament (2014-02)Proposta didàctica de l’escola Tàbor de Barcelona per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi, a partir del poema “El ninot de neu”. -
Presentació i recomanació de llibres: una activitat per al foment de la lectura autònoma [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Una de les millors activitats per crear l’hàbit lector és que els alumnes es recomanin llibres que han llegit. Tot i que, d’entrada, pot semblar una activitat senzilla, requereix preparar-la i tenir en ...