Consciència fonològica: la paraula del dia [activitat]
Tipus de document
Altres
Citació
Consciència fonològica: la paraula del dia [activitat]. Elaboració: Mariló Mora i Susana Zanuy. Cornellà de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació i Formació Professional: Escola Martinet, 2024.
Col·laboradors/ores
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació i Formació Professional
Data de publicació
2024-10Extensió
7 p.
Matèries (LEMAC)
Lectura - Educació infantil
Lectura - Educació primària
Paraules clau
Cicle inicial
Xarxa de competència lectora
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Bon dia, tens la paraula!: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Giol, Teresa; Boix, Diana; Gonzàlez, Isabel; Boix, Carolina; Freixas, Anna (2021-06) -
La lectura compartida: proposta didàctica per treballar les estratègies amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi a partir del poema “El ninot de neu” [activitat] (2014)
Escola Tàbor (Barcelona); Departament d'Ensenyament (2014-02)Proposta didàctica de l’escola Tàbor de Barcelona per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi, a partir del poema “El ninot de neu”. -
Presentació i recomanació de llibres: una activitat per al foment de la lectura autònoma [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Una de les millors activitats per crear l’hàbit lector és que els alumnes es recomanin llibres que han llegit. Tot i que, d’entrada, pot semblar una activitat senzilla, requereix preparar-la i tenir en ...