Sistemes educatius que aprenen: un horitzó estratègic per a Catalunya (2017)
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Jolonch, Anna
Fecha de publicación
2017-03Resumen
El número 37 de la col·lecció ‘Documents’, escrit per Anna Jolonch, presenta una síntesi de l'agenda política internacional en matèria de reformes educatives i extreu unes conclusions i recomanacions que poden ser d'interès per a Catalunya. Per això identifica possibles àrees de millora en el sistema educatiu català, a curt i a llarg termini.
El document és una eina de síntesi que es posa al servei del debat educatiu a Catalunya.
Tipo de documento
Informe
Lengua
Catalán
Palabras clave
Sistema educatiu - Avaluació
Extensión
50
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Colección
Documents. CSASE;37
Citación
Sistemes educatius que aprenen: un horitzó estratègic per a Catalunya. Elaboració: Anna Jolonch. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2017.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Sèrie - Documents [44]
Derechos
Copyright: Anna Jolonch, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia:
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/