Sistemes educatius que aprenen: un horitzó estratègic per a Catalunya (2017)
Tipus de document
Informe
Resum
El número 37 de la col·lecció ‘Documents’, escrit per Anna Jolonch, presenta una síntesi de l'agenda política internacional en matèria de reformes educatives i extreu unes conclusions i recomanacions que poden ser d'interès per a Catalunya. Per això identifica possibles àrees de millora en el sistema educatiu català, a curt i a llarg termini.
El document és una eina de síntesi que es posa al servei del debat educatiu a Catalunya.
Citació
Sistemes educatius que aprenen: un horitzó estratègic per a Catalunya. Elaboració: Anna Jolonch. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2017.
Drets
Copyright: Anna Jolonch, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Jolonch, Anna
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2017-03Extensió
50
Col·lecció
Documents. CSASE;37
Matèries (LEMAC)
Sistema educatiu - Avaluació
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Jornada sobre l'equitat educativa (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Cumplido Mercader, Sergi; León, Jorge; Martínez Pons, Marc; Mateo Andrés, Joan, coord.; Pons Vilaseca, Anna; Querol Puig, Ernest, coord. (2021-03-04)En aquesta jornada telemàtica sobre l'equitat educativa, s'hi van oferir eines per a l'anàlisi de les desigualtats i mesures per a l'equitat. La jornada es va iniciar amb una conferència a càrrec ... -
Els resultats en l’expressió oral en una llengua estan relacionats amb els de les altres llengües? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-11) -
Més hores d’estudi, millors resultats en les proves? (2022)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2022-04)