Browse by
Sections within this field
-
Comunitat educativa [23]
-
Educació inclusiva [23]
-
Formació docent [89]
-
Impuls de la lectura [51]
Collections in this field
-
Biblioteca escolar [32]
-
Maletes pedagògiques [12]
-
Premis [4]
-
Proves i tests [57]
Recent Submissions
-
Fem una nota!: dictat a l'adult a educació infantil: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
(2017-02-17)Als alumnes de P-4 de l’Escola Eduard Marquina de Barcelona els sorgeix la necessitat d’escriure una nota a les famílies. S’aprofita la situació per fer una activitat de dictat a l’adult. -
Hem perdut les instruccions!: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
(2017-02-21)L’Escola Pedralta de Santa Cristina d’Aro recull una activitat en petit grup on els alumnes de segon acorden i fixen unes instruccions de joc que dicten a la mestra. -
Carta per a la Laura: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
(2017-05-04)Després de fer un projecte en què els alumnes de primer de l’Escola Miguel de Unamuno de Santa Coloma de Gramenet han visitat una granja, tenen la necessitat d’escriure a la monitora una carta d’agraïment. ... -
La llengua oral i el treball globalitzat (2021)
(2021-11) -
Sense conversa, no hi ha aprenentatge (2021)
(2021-11) -
Parlar en una llengua que s'està aprenent (2020)
(2020-02) -
Sis estratègies de fluïdesa lectora: experiència de lectura [activitat] (2016)
(2016-05)Partint del dossier Fluïdesa lectora, l’escola Horta Vella de Sant Carles de la Ràpita exemplifica l’aplicació de sis estratègies en una aula de segon de primària. -
Llegim rodolins: experiència de lectura [activitat] (2016)
(2016)L’escola Ramon Llull de Rubí ens presenta una activitat per treballar la consciència fonològica en una aula de P5. Els alumnes trien rodolins, practiquen la lectura i la relectura, els comparteixen, en ... -
Lectura guiada del diploma geganter: experiència de lectura [activitat] (2016)
(2016-05-29)L’escola Primavera de Santa Coloma de Gramenet aprofita una vivència a l’aula de P3 per fer una lectura col·lectiva i engrescar els alumnes en el reconeixement global d’algunes paraules significatives ...