Adequar el currículum (rev. 2018)
Tipus de document
Llibre
Resum
Recursos i orientacions per adequar el currículum a les necessitats i capacitats dels alumnes d’origen estranger, amb la finalitat de facilitar que, amb els ajuts adequats, puguin assolir els mateixos objectius d’aprenentatge que la resta de l’alumnat.
Citació
Adequar el currículum. Elaboració: Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2018.
Documents
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2018-07Extensió
42
Col·lecció
Suport lingüístic i social en aules multilingües;
Matèries (LEMAC)
Infants immigrants - Ensenyament - Catalunya
Integració escolar - Catalunya
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
"Els àlbums i els llibres il·lustrats: una descoberta, diverses veus" [material didàctic]
Badia Cantarero, Mònica; Lladó Mulet, Cecília; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2013) -
Màrius Torres [material didàctic] (2010)
Escudé Baró, Salvador; Loncà Loncà, Andreu; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2010-09)