L'hàbit lector i el temps de lectura a l'educació secundària [material didàctic] (3a edició actualitzada, 2024)
Tipus de document
Llibre
Resum
En aquest dossier didàctic es presenten orientacions organitzatives i metodològiques per treballar el temps de lectura en un centre educatiu de secundària, imprescindible per a desenvolupar l’hàbit lector dels adolescents i afavorir, així, l'èxit escolar en el marc curricular vigent, establert pel Decret 175/2022, de 27 de setembre, d’ordenació dels ensenyaments de l’educació bàsica.
Citació
L'hàbit lector i el temps de lectura a l'educació secundària [material didàctic] (3a edició). Elaboració: Equip LIC del Servei Territorial de Girona. Girona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2024.
Autor/a
Departament d'Educació. Servei de Suports i Recursos Lingüístics
Equip LIC (Servei Territorial de Girona)
Llengua
Català
Data de publicació
2024-03Extensió
66 p.
Matèries (LEMAC)
Lectura, Gust per la
Llibres i lectura - Educació secundària obligatòria
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
"L'arbre dels desigs", Katherine Applegate: guia didàctica [material didàctic] (2021)
Departament d'Educació; Buil i Martínez, Meritxell; Tort i Pallarès, Marta; Departament d'Educació. Servei de Suports i Recursos Lingüístics (2021) -
"Delicte ecològic", Josep Lorman [material didàctic] (2020)
Departament d'Educació; Pau Custodio, Isabel; Departament d'Educació. Servei de Suports i Recursos Lingüístics (2020) -
"L’expedició del doctor Balmis", María Solar [material didàctic] (2020)
Departament d'Educació; Pau Custodio, Isabel; Departament d'Educació. Servei de Suports i Recursos Lingüístics (2020)