Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorManresa, Mireia
dc.contributor.authorMargallo, Ana María
dc.contributor.authorVerdaguer, M. Teresa
dc.contributor.authorDepartament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Digitalització i Currículumca
dc.date.accessioned2024-04-10T07:33:30Z
dc.date.available2024-04-10T07:33:30Z
dc.date.issued2024-04
dc.identifier.citationLes formes d’interioritzar la realitat en la poesia actual: l’exemple de ‘Tantes mudes’, de Mireia Calafell, en diàleg amb altres autors. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2024.ca
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/5837
dc.descriptionItinerari literari de lectura guiada. Llengua Catalana i Literatura. Segon de batxilleratca
dc.description.abstractEn aquest material es fa una proposta de lectura guiada d’un poemari complet en un moment en què la maduresa dels estudiants permet abordar l’estudi aprofundit d’un llibre de poesia com a unitat de sentit, gènere que normalment a l’educació secundària obligatòria (ESO) es treballa a partir de poemes representatius escollits d’un moviment o d’un autor o autora.ca
dc.format.extent44 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.titleLes formes d’interioritzar la realitat en la poesia actual: l’exemple de ‘Tantes mudes’, de Mireia Calafell, en diàleg amb altres autorsca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacCatalà - Ensenyamentca
dc.subject.lemacLiteratura catalanaca


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix