Com hem reestablert el contacte amb l'alumnat d'Alfabetització i Llengua en temps de confinament [audiovisual] (2020)
Tipo de documento
Vídeo
Resumen
Des del CFA Montseny, la Rosa Sambola, ens explica com en aquesta situació d'excepcionalitat s'ha restablert la comunicació amb l'alumnat, especialment en Alfabetització i Llengua catalana. Es fa una breu descripció del tipus d'alumnat en aquests dos grups i l'experiència de contactar amb ells per poder continuar en el procés d'ensenyament-aprenentatge.
Citación
Com hem reestablert el contacte amb l'alumnat d'Alfabetització i Llengua en temps de confinament [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2020-05-21Extensión
1 enregistrament de vídeo (10 min 27 s)
Materias (LEMAC)
Seminaris
Educació - Investigació
Ensenyament virtual
Palabras clave
Claustre Obert
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Eines digitals per afrontar el confinament [audiovisual] (2020)
(2020-06-04)El Centre d'Adults Arquitecte Jujol vol incloure les noves tecnologies i l'ús dels diferents dispositius en les seves activitats d'ensenyament-aprenentatge diàries. Ens mostraran com han desenvolupat ... -
Instruccions per al desenvolupament de l’acció educativa en el tercer trimestre i l’avaluació de l’alumnat que cursa ensenyaments en centres de formació d’adults davant la prolongació del període de confinament pel Covid 19 (23.04.2020)
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital (2020-04-24) -
Oportunitats en temps de confinament [audiovisual] (2020)
(2020-04-15)En Ramon Graells, director de l'Institut Bernat el Ferrer, ens explica com convertir les dificultats en possibilitats de millora, exposant quines són les estratègies organitzatives del centre.