Com hem reestablert el contacte amb l'alumnat d'Alfabetització i Llengua en temps de confinament [audiovisual] (2020)
Tipo de documento
Vídeo
Resumen
Des del CFA Montseny, la Rosa Sambola, ens explica com en aquesta situació d'excepcionalitat s'ha restablert la comunicació amb l'alumnat, especialment en Alfabetització i Llengua catalana. Es fa una breu descripció del tipus d'alumnat en aquests dos grups i l'experiència de contactar amb ells per poder continuar en el procés d'ensenyament-aprenentatge.
Citación
Com hem reestablert el contacte amb l'alumnat d'Alfabetització i Llengua en temps de confinament [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2020-05-21Extensión
1 enregistrament de vídeo (10 min 27 s)
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Eines digitals per afrontar el confinament [audiovisual] (2020)
(2020-06-04)El Centre d'Adults Arquitecte Jujol vol incloure les noves tecnologies i l'ús dels diferents dispositius en les seves activitats d'ensenyament-aprenentatge diàries. Ens mostraran com han desenvolupat ... -
En temps de confinament, fem més xarxa [audiovisual] (2020)
(2020-04-14)La Roser Cervera, directora de l'Institut Baix a Mar de Vilanova i la Geltrú, ens parla de les estratègies organitzatives i metodològiques que s'han implementat per fomentar el treball en xarxa amb tota ... -
Oportunitats en temps de confinament [audiovisual] (2020)
(2020-04-15)En Ramon Graells, director de l'Institut Bernat el Ferrer, ens explica com convertir les dificultats en possibilitats de millora, exposant quines són les estratègies organitzatives del centre.