Com hem reestablert el contacte amb l'alumnat d'Alfabetització i Llengua en temps de confinament [audiovisual] (2020)
Tipus de document
Vídeo
Resum
Des del CFA Montseny, la Rosa Sambola, ens explica com en aquesta situació d'excepcionalitat s'ha restablert la comunicació amb l'alumnat, especialment en Alfabetització i Llengua catalana. Es fa una breu descripció del tipus d'alumnat en aquests dos grups i l'experiència de contactar amb ells per poder continuar en el procés d'ensenyament-aprenentatge.
Citació
Com hem reestablert el contacte amb l'alumnat d'Alfabetització i Llengua en temps de confinament [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2020-05-21Extensió
1 enregistrament de vídeo (10 min 27 s)
Matèries (LEMAC)
Paraules clau
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Eines digitals per afrontar el confinament [audiovisual] (2020)
(2020-06-04)El Centre d'Adults Arquitecte Jujol vol incloure les noves tecnologies i l'ús dels diferents dispositius en les seves activitats d'ensenyament-aprenentatge diàries. Ens mostraran com han desenvolupat ... -
En temps de confinament, fem més xarxa [audiovisual] (2020)
(2020-04-14)La Roser Cervera, directora de l'Institut Baix a Mar de Vilanova i la Geltrú, ens parla de les estratègies organitzatives i metodològiques que s'han implementat per fomentar el treball en xarxa amb tota ... -
Oportunitats en temps de confinament [audiovisual] (2020)
(2020-04-15)En Ramon Graells, director de l'Institut Bernat el Ferrer, ens explica com convertir les dificultats en possibilitats de millora, exposant quines són les estratègies organitzatives del centre.