Dóna la nota, encara hi som a temps [audiovisual] (2020)
Tipo de documento
Vídeo
Resum
En Josep Biayna i Raquel Ballesteros ens expliquen en què consisteix l’ODS 13 Acció pel clima i com diferents aliances han integrat el Projecte DONA LA NOTA, encara hi som a temps. En David Melgar i en Julio Llorente ens expliquen què és com s’està duent a terme el projecte DONA LA NOTA, encara hi som a temps. Un projecte que preten que els infants dels centres educatius de Catalunya prenguin consciència sobre el moment que vivim d’emergència climàtica i ambiental, i participin de forma activa en el seu entorn més proper. D’una banda, integrant els valors de l’educació per a la sostenibilitat en tots els àmbits de la vida del centre. I de l’altra, afavorint un espai d’intercanvi d’experiències a disposició dels centres.Citación recomendada
Dóna la nota, encara hi som a temps [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2020-05-22Extensión
1 enregistrament de vídeo (27 min 20 s)
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Un museu digital: the green house: som el canvi [audiovisual] (2020)
(2020-06-10)Durant el curs 2018/19, l'institut El Morell, va començar un nou projecte anomenat: "Un Museu a l’aula", amb la col·laboració del CRP del Tarragonès i El Museu de la Vida Rural de l’Espluga de Francolí. ... -
Temps i espai per compartir [audiovisual] (2020)
(2020-05-13)Comunicació, espais i temps, rutines i horaris des de la voluntat i l'equitat. La Lourdes Pérez, directora de l'Institut Hipàtia d'Alexandria de Lliçà d'Amunt, ens explica com continuar aprenent des del ... -
Oportunitats en temps de confinament [audiovisual] (2020)
(2020-04-15)En Ramon Graells, director de l'Institut Bernat el Ferrer, ens explica com convertir les dificultats en possibilitats de millora, exposant quines són les estratègies organitzatives del centre.





