Dóna la nota, encara hi som a temps [audiovisual] (2020)
Document Type
Video
Resum
En Josep Biayna i Raquel Ballesteros ens expliquen en què consisteix l’ODS 13 Acció pel clima i com diferents aliances han integrat el Projecte DONA LA NOTA, encara hi som a temps. En David Melgar i en Julio Llorente ens expliquen què és com s’està duent a terme el projecte DONA LA NOTA, encara hi som a temps. Un projecte que preten que els infants dels centres educatius de Catalunya prenguin consciència sobre el moment que vivim d’emergència climàtica i ambiental, i participin de forma activa en el seu entorn més proper. D’una banda, integrant els valors de l’educació per a la sostenibilitat en tots els àmbits de la vida del centre. I de l’altra, afavorint un espai d’intercanvi d’experiències a disposició dels centres.Recommended citation
Dóna la nota, encara hi som a temps [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2020-05-22Extension
1 enregistrament de vídeo (27 min 20 s)
Subject (LEMAC)
Keywords
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Un museu digital: the green house: som el canvi [audiovisual] (2020)
(2020-06-10)Durant el curs 2018/19, l'institut El Morell, va començar un nou projecte anomenat: "Un Museu a l’aula", amb la col·laboració del CRP del Tarragonès i El Museu de la Vida Rural de l’Espluga de Francolí. ... -
Temps i espai per compartir [audiovisual] (2020)
(2020-05-13)Comunicació, espais i temps, rutines i horaris des de la voluntat i l'equitat. La Lourdes Pérez, directora de l'Institut Hipàtia d'Alexandria de Lliçà d'Amunt, ens explica com continuar aprenent des del ... -
Oportunitats en temps de confinament [audiovisual] (2020)
(2020-04-15)En Ramon Graells, director de l'Institut Bernat el Ferrer, ens explica com convertir les dificultats en possibilitats de millora, exposant quines són les estratègies organitzatives del centre.





