Mostrar el registro sencillo del ítem
DAFO del Projecte Híbrid [audiovisual] (2020)
dc.date.accessioned | 2023-12-04T11:15:20Z | |
dc.date.available | 2023-12-04T11:15:20Z | |
dc.date.issued | 2020-12-17 | |
dc.identifier.citation | DAFO del Projecte Híbrid [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/5242 | |
dc.description.abstract | L’institut Cardener, de Sant Joan de Vilatorrada, és un dels centres que participa al projecte pilot d’Educació Híbrida. Per evitar situacions de risc aquest curs han apostat per la semipresencialitat a 3r i 4t d’ESO. El nou Pla d’Organització del centre és basat en l’educació híbrida i manté part dels principis pedagògics de l’institut. En Jaume Comenge, coordinador de 3r d’ESO, i dos alumnes, el Marc i la Martina, ens expliquen quines són les fortaleses i oportunitats d’aquest model i amb quines dificultats i amenaces s’han trobat. | ca |
dc.format.extent | 1 enregistrament de vídeo (13 min 53 s) | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Educació | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | |
dc.subject.other | Claustre Obert | ca |
dc.subject.other | Projecte Educació Híbrida | |
dc.title | DAFO del Projecte Híbrid [audiovisual] (2020) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/video | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Seminaris | ca |
dc.subject.lemac | Educació - Investigació | ca |