Show simple item record

dc.contributor.authorDepartament d'Educació. Direcció General d'Innovació, Digitalització i Recerca Educativa
dc.date.accessioned2023-11-22T12:44:41Z
dc.date.available2023-11-22T12:44:41Z
dc.date.issued2022-03-01
dc.identifier.citationSeminari Pensament Computacional Desendollat: 1 de març de 2022 [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/5037
dc.description.abstractEn el seminari web de PC Desendollat, Oriol Codina (ACD) presenta targetes d'activitats i recursos desendollats. Jordi Papió, de l'escola Mossèn Albert Vives, presenta dues activitats: ""Els pallassos lògics"" i la ""Capsa del temps"" per treballar els condicionals i la representació de dades amb els infants d'educació infantil. Jose Cuenca i Susana Ordoñez de l'escola Charles Darwin ens mostrem les realacions de l'enfocament computacional amb el sistema PECS per treballar i millorar la capacitat de comunicació amb l'alumnat amb TEA. Carles Farrero de l'escola Miralletes ens ensenya una activitat que implica un treball del text instructiu, la comprensió lectora i el pensament computacional. En l'última franja del seminari web es realitza una taula amb tots el ponents juntament amb Anna Matamala (Colegi FEDAC Sant Narcís) i Oriol Codina (ACD) tractant aspectes rellevants del pensament computacional.ca
dc.format.extent1 enregistrament de vídeo (1 h 38 min 38 s)ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.titleSeminari Pensament Computacional Desendollat: 1 de març de 2022 [audiovisual] (2022)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/videoca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacSeminarisca
dc.subject.lemacInternet en l'ensenyamentca
dc.subject.lemacPensament Computacional Desendollatca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint