Pensament Computacional Desendollat: 3r seminari web [audiovisual] (2021)
Document Type
Video
Abstract
Presentem els materials didàctics sobre PC Desendollat (Reptes, Propostes didàctiques i Recursos a la Xarxa) que els docents poden trobar i descarregar a la pàgina web de programació i robòtica.
Noemí Montull i Marta Espart de l'ESC Minyons d'Urgell presenten tot un seguit d'experiències desendollades relacionades amb diferents aspectes de la codificació i tècniques clau del pensament computacional.
David Ciércoles i Jose Cuenca de l'ESC Charles Darwin ens presenten el repte dels gots, on els alumnes per equips de treball cooperatiu col·laboren per tal d'aconseguir complir els reptes que se'ls hi presenten en diferents targetes.
Finalment, presentem els nous reptes que es poden trobar a la pàgina de programació i robòtica i fem una cloenda parlant de la importància de vivenciar la codificació.
Citation
Pensament Computacional Desendollat: 3r seminari web [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2021-06-09Extension
1 enregistrament de vídeo (1 h 34 min 02 s)
Subject (LEMAC)
Keywords
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Pensament Computacional Desendollat i Scratch: seminari web 4 [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació (2021-05-13)Els diferents aspectes de la codificació i de les tècniques clau del pensament computacional de forma desendollada i farem una progressió cap als llenguatges de programació amb Scratch i la robòtica educativa. -
Pensament Computacional Desendollat: 1r seminari web [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació (2021-02-22)En aquest primer Seminari Web de Pensament Computacional Desendollat es fa una introducció al concepte de Pensament Computacional i de PC desendollat, sobre com es pot treballar en les diferents àrees ... -
Pensament Computacional Desendollat i Scratch: seminari web 5 [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació (2021-05-13)Noves propostes de Pensament Computacional Desendollat i Scratch per implementar a les vostres aules. Partirem de la programació de Scratch i construirem la proposta desendollada. La barreja endolla’t ...