Canal de Reporters: seminari 5: docents [audiovisual] (2023)
Tipo de documento
Vídeo
Resumen
Durant aquest seminari l’Adrià comparteix amb el Canal de Reporters les “10 claus que ens poden ajudar a entendre i aplicar el periodisme radiofònic”. Disposem doncs d’un autèntic decàleg per saber quins són els trets distintius d’aquest mitjà i poder transmetre’l al nostre alumnat. També ens aporta una descripció sobre com treballa actualment un professional en actiu; quins mitjans tècnics necessita, quina importància té la veu i fins a quin punt la improvisació es converteix en un recurs que pot jugar al nostre favor.
Citación
Canal de Reporters: seminari 5: docents [audiovisual]. Elaboració: Consell de l'Audiovisual de Catalunya. Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2023.
Documentos
Autor/a
Consell de l'Audiovisual de Catalunya
Lengua
Catalán
Publicado por
Generalitat de Catalunya
Fecha de publicación
2023-10-17Extensión
1 enregistrament de vídeo (28 min 36 s)
Materias (LEMAC)
Canal de Reporters
Alumnes
Educació primària
Educació secundària obligatòria
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Canal de Reporters i 22 dies en 22 peus [audiovisual] (2023)
Consell de l'Audiovisual de Catalunya (2023-08-31)Des de Canal de Reporters us animem a elaborar des dels vostres centres notícies sobre accions relacionades amb el projecte “22 dies en 22 peus”. Compartiu amb la resta de centres els resultats de la ... -
Converses amb periodistes: Neus Bonet [audiovisual] (2023)
Consell de l'Audiovisual de Catalunya (2023-10-26)En aquest seminari, la periodista Neus Bonet ens parla sobre les eines necessàries per crear una dieta mediàtica més saludable per combatre la desinformació i les notícies falses. En una segona part ... -
Canal de Reporters i els ODS [audiovisual] (2023)
Consell de l'Audiovisual de Catalunya (2023-01-18)Canal de Reporters anima tots els centres a elaborar notícies relacionades amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible.