Canal de Reporters: seminari 5: docents [audiovisual] (2023)
Tipus de document
Vídeo
Resum
Durant aquest seminari l’Adrià comparteix amb el Canal de Reporters les “10 claus que ens poden ajudar a entendre i aplicar el periodisme radiofònic”. Disposem doncs d’un autèntic decàleg per saber quins són els trets distintius d’aquest mitjà i poder transmetre’l al nostre alumnat. També ens aporta una descripció sobre com treballa actualment un professional en actiu; quins mitjans tècnics necessita, quina importància té la veu i fins a quin punt la improvisació es converteix en un recurs que pot jugar al nostre favor.
Citació
Canal de Reporters: seminari 5: docents [audiovisual]. Elaboració: Consell de l'Audiovisual de Catalunya. Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2023.
Documents
Autor/a
Consell de l'Audiovisual de Catalunya
Llengua
Català
Publicat per
Generalitat de Catalunya
Data de publicació
2023-10-17Extensió
1 enregistrament de vídeo (28 min 36 s)
Matèries (LEMAC)
Canal de Reporters
Alumnes
Educació primària
Educació secundària obligatòria
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Canal de Reporters i 22 dies en 22 peus [audiovisual] (2023)
Consell de l'Audiovisual de Catalunya (2023-08-31)Des de Canal de Reporters us animem a elaborar des dels vostres centres notícies sobre accions relacionades amb el projecte “22 dies en 22 peus”. Compartiu amb la resta de centres els resultats de la ... -
Converses amb periodistes: Neus Bonet [audiovisual] (2023)
Consell de l'Audiovisual de Catalunya (2023-10-26)En aquest seminari, la periodista Neus Bonet ens parla sobre les eines necessàries per crear una dieta mediàtica més saludable per combatre la desinformació i les notícies falses. En una segona part ... -
Canal de Reporters i els ODS [audiovisual] (2023)
Consell de l'Audiovisual de Catalunya (2023-01-18)Canal de Reporters anima tots els centres a elaborar notícies relacionades amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible.