Mòdul 7: acompanyament emocional: impacte psicològic de la COVID-19 en l’alumnat [audiovisual]
Document Type
Video
Abstract
Eines per poder comprendre i valorar l’impacte psicosocial que ha tingut la pandèmia en l’alumnat. Orientacions per a la intervenció en situacions de pèrdua i altres circumstàncies personals derivades de la situació actual.
Citation
Mòdul 7: acompanyament emocional: impacte psicològic de la COVID-19 en l’alumnat [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2020-09-30Extension
1 enregistrament de vídeo (26 min 17 s)
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Mòdul 7: acompanyament emocional: pla d’acció d’acompanyament a l’alumnat [audiovisual]
Departament d'Educació (2020-09-30)Eines per poder comprendre i valorar l’impacte psicosocial que ha tingut la pandèmia en l’alumnat. Orientacions per a la intervenció en situacions de pèrdua i altres circumstàncies personals derivades ... -
Mòdul 7: acompanyament emocional: reconeixement de factors de risc potencials [audiovisual]
Departament d'Educació (2020-09-30)Eines per poder comprendre i valorar l’impacte psicosocial que ha tingut la pandèmia en l’alumnat. Orientacions per a la intervenció en situacions de pèrdua i altres circumstàncies personals derivades ... -
Pla formatiu vinculat a la COVID-19. Mòdul 7: acompanyament emocional [audiovisual]
Departament d'Educació; Escalona, Patrícia; Reguant, Imma; Urrutia, Julià (enregistrament i organització) (2020-09)