Mòdul 7: acompanyament emocional: impacte psicològic de la COVID-19 en l’alumnat [audiovisual]
Tipo de documento
Vídeo
Resum
Eines per poder comprendre i valorar l’impacte psicosocial que ha tingut la pandèmia en l’alumnat. Orientacions per a la intervenció en situacions de pèrdua i altres circumstàncies personals derivades de la situació actual.Citación recomendada
Mòdul 7: acompanyament emocional: impacte psicològic de la COVID-19 en l’alumnat [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Autor/a
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2020-09-30Extensión
1 enregistrament de vídeo (26 min 17 s)
Materias (LEMAC)
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Mòdul 7: acompanyament emocional: pla d’acció d’acompanyament a l’alumnat [audiovisual]
Departament d'Educació (2020-09-30)Eines per poder comprendre i valorar l’impacte psicosocial que ha tingut la pandèmia en l’alumnat. Orientacions per a la intervenció en situacions de pèrdua i altres circumstàncies personals derivades ... -
Pla formatiu vinculat a la COVID-19. Mòdul 7: acompanyament emocional [audiovisual]
Departament d'Educació; Escalona, Patrícia; Reguant, Imma; Urrutia, Julià (enregistrament i organització) (2020-09) -
Mòdul 7: acompanyament emocional: reconeixement de factors de risc potencials [audiovisual]
Departament d'Educació (2020-09-30)Eines per poder comprendre i valorar l’impacte psicosocial que ha tingut la pandèmia en l’alumnat. Orientacions per a la intervenció en situacions de pèrdua i altres circumstàncies personals derivades ...





