Mòdul 7: acompanyament emocional: impacte psicològic de la COVID-19 en l’alumnat [audiovisual] (2020)
Tipus de document
Vídeo
Resum
Eines per poder comprendre i valorar l’impacte psicosocial que ha tingut la pandèmia en l’alumnat. Orientacions per a la intervenció en situacions de pèrdua i altres circumstàncies personals derivades de la situació actual.
Citació
Mòdul 7: acompanyament emocional: impacte psicològic de la COVID-19 en l’alumnat [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2020-09-30Extensió
1 enregistrament de vídeo (26 min 17 s)
Matèries (LEMAC)
Escoles
COVID-19 (Malaltia)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Mòdul 7: acompanyament emocional: pla d’acció d’acompanyament a l’alumnat [audiovisual] (2020)
Departament d'Educació (2020-09-30)Eines per poder comprendre i valorar l’impacte psicosocial que ha tingut la pandèmia en l’alumnat. Orientacions per a la intervenció en situacions de pèrdua i altres circumstàncies personals derivades ... -
Mòdul 7: acompanyament emocional: reconeixement de factors de risc potencials [audiovisual] (2020)
Departament d'Educació (2020-09-30)Eines per poder comprendre i valorar l’impacte psicosocial que ha tingut la pandèmia en l’alumnat. Orientacions per a la intervenció en situacions de pèrdua i altres circumstàncies personals derivades ... -
Pla formatiu vinculat a la COVID-19. Mòdul 7: acompanyament emocional [audiovisual] (2020)
Departament d'Educació; Escalona, Patrícia; Reguant, Imma; Urrutia, Julià (enregistrament i organització) (2020-09)