Mòdul 7: acompanyament emocional: reconeixement de factors de risc potencials [audiovisual] (2020)
Document Type
Video
Abstract
Eines per poder comprendre i valorar l’impacte psicosocial que ha tingut la pandèmia en l’alumnat. Orientacions per a la intervenció en situacions de pèrdua i altres circumstàncies personals derivades de la situació actual.
Citation
Mòdul 7: acompanyament emocional: reconeixement de factors de risc potencials [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Author
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2020-09-30Extension
1 enregistrament de vídeo (16 min 05 s)
Subject (LEMAC)
Escoles
COVID-19 (Malaltia)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Mòdul 7: acompanyament emocional: pla d’acció d’acompanyament a l’alumnat [audiovisual] (2020)
Departament d'Educació (2020-09-30)Eines per poder comprendre i valorar l’impacte psicosocial que ha tingut la pandèmia en l’alumnat. Orientacions per a la intervenció en situacions de pèrdua i altres circumstàncies personals derivades ... -
Pla formatiu vinculat a la COVID-19. Mòdul 7: acompanyament emocional [audiovisual] (2020)
Departament d'Educació; Escalona, Patrícia; Reguant, Imma; Urrutia, Julià (enregistrament i organització) (2020-09) -
Mòdul 7: acompanyament emocional: impacte psicològic de la COVID-19 en l’alumnat [audiovisual] (2020)
Departament d'Educació (2020-09-30)Eines per poder comprendre i valorar l’impacte psicosocial que ha tingut la pandèmia en l’alumnat. Orientacions per a la intervenció en situacions de pèrdua i altres circumstàncies personals derivades ...