Mòdul 7: acompanyament emocional: reconeixement de factors de risc potencials [audiovisual] (2020)
Tipo de documento
Vídeo
Resumen
Eines per poder comprendre i valorar l’impacte psicosocial que ha tingut la pandèmia en l’alumnat. Orientacions per a la intervenció en situacions de pèrdua i altres circumstàncies personals derivades de la situació actual.
Citación
Mòdul 7: acompanyament emocional: reconeixement de factors de risc potencials [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Autor/a
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2020-09-30Extensión
1 enregistrament de vídeo (16 min 05 s)
Materias (LEMAC)
Escoles
COVID-19 (Malaltia)
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Mòdul 7: acompanyament emocional: pla d’acció d’acompanyament a l’alumnat [audiovisual] (2020)
Departament d'Educació (2020-09-30)Eines per poder comprendre i valorar l’impacte psicosocial que ha tingut la pandèmia en l’alumnat. Orientacions per a la intervenció en situacions de pèrdua i altres circumstàncies personals derivades ... -
Pla formatiu vinculat a la COVID-19. Mòdul 7: acompanyament emocional [audiovisual] (2020)
Departament d'Educació; Escalona, Patrícia; Reguant, Imma; Urrutia, Julià (enregistrament i organització) (2020-09) -
Mòdul 7: acompanyament emocional: impacte psicològic de la COVID-19 en l’alumnat [audiovisual] (2020)
Departament d'Educació (2020-09-30)Eines per poder comprendre i valorar l’impacte psicosocial que ha tingut la pandèmia en l’alumnat. Orientacions per a la intervenció en situacions de pèrdua i altres circumstàncies personals derivades ...